آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
به مناسبت روز جهانی صنایع دستی
به مناسبت روز جهانی صنایع دستی، بازارچه صنایع دستی به همت اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی و با حضور مسئولان شهرستان کازرون افتتاح شد.
  به مناسبت روز جهانی صنایع دستی، بازارچه صنایع دستی به همت اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی و با حضور مسئولان شهرستان کازرون افتتاح شد.

محمد علی بخرد فرماندار ویژه شهرستان کازرون از بازارچه صنایع دستی بازدید کرد و ضمن بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه با فعالان این صنایع به گفتگو پرداخت.

نماینده عالی دولت در شهرستان کازرون با توجه به جایگاه مهم صنایع دستی در توسعه اقتصادی افزود: در حوزه صنایع دستی‌ در شهرستان کازرون پتانسیل‌های زیادی وجود دارد و در تلاش هستیم از این ظرفیت ها در جهت توسعه اقتصادی و گردشگری بیشتر برای شهرستان رقم بزنیم که بحمدالله رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با جدیت در این راستا پیگیری و کوشش می نمایند.

 وی در حاشیه بازدید از غرفه ها صنایع ثبت ملی حصیر بافی شهر خشت و رند بافی روستای تنگ چوگان کشکولی را اقدامی بزرگ در زمینه توسعه گردشگری برای شهرستان عنوان کرد.

این مقام مسئول در بازدید از غرفه ها، از نزدیک در جریان فعالیت‌های صنایع دستی قرارگرفت و از حضور فعال غرفه‌داران غرفه در راستای کارآفرینی و اشتغال تشکر و قدردانی کرد. فرماندار ویژه شهرستان کازرون یادآوری کرد: بازارچه صنایع دستی ۲۰ لغایت ۲۴ خرداد ماه در معرض دید عموم مردم و متخصصان حوزه صنایع دستی قرار دارد و علاقمندان می توانند هر روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۲ شب در محل بازارچه صنایع دستی واقع در موزه مردم شناسی_خیابان شریعتی از غرفه های متنوع دیدن کنند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: