آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
فرمانده سپاه کازرون
فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه اجرای عدالت شیرین است، گفت: کار قضاوت شغل انبیا و اولیای الهی است.
 سرهنگ پاسدار حسین حیاتی، فرمانده سپاه کازرون در دیدار با رئیس دادگستری این شهرستان که به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه انجام شد، با بیان اینکه اجرای عدالت شیرین است، گفت: کار قضاوت شغل انبیا و اولیای الهی است.

وی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه ادامه داد: با همه سختی‌هایی که در کار قضاوت در جامعه است، نتیجه و ثمره این کار شیرین و لذت‌بخش‌تر است.

حیاتی در ادامه با توجه به همکاری دستگاه قضا و بسیج در مجموعه بسیج حقوقدانان، گشت‌های عملیاتی و اطلاعاتی،امر به معروف و نهی از منکر و دوره ضابطین بسیج ضمن تشکر از ریاست و دادستان شهرستان کازرون در این همکاری نکاتی را بیان کرد.

در ادامه این مراسم مهدی مزارعی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون با تبریک هفته قوه قضائیه از به نمایندگی از جامعه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از زحمات و خدمات دادگستری شهرستان کازرون در برقراری عدالت تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام مصطفی انصاری، رئیس دادگستری شهرستان کازرون نیز در این دیدار با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص اجرای حکم و احکام الهی در خصوص همکاری و تعامل خوب دادگستری شهرستان با همه نهادها و ارگان‌ها و خدمات این نهادها به جامعه به بیان سخنرانی پرداخت.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صباحی، امام جمعه شهرستان کازرون در سخنانی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تشکر از زحمات شبانه‌روزی ریاست و دادستان دادگستری شهرستان در خصوص کمک کردن برای جلوگیری از تخلفات و پیشگیری از وقوع جرم نکاتی را بیان کرد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: