آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
ریاست دادگستری شهرستان کازرون؛
ریاست دادگستری شهرستان کازرون؛ فرصت خدمت به مردم یک نعمت برای مسئولان است.
ریاست دادگستری شهرستان کازرون گفت: فرصت خدمت به مردم یک نعمت برای مسئولان است
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی انصاری ریاست دادگستری شهرستان کازرون در مراسمی که به عنوان هفته قوه فضائیه در مسجد الشهدا این شهرستان برگزار شده با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای این قوه و تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: بسیاری از مشکلات و گرفتاری های جامعه به خاطر فاصله گرفتن از مکتب اهل بیت(ع)می باشد.
وی ادامه داد: دوران امام محمد باقر(ع)دوران طلائی برای و استثنایی برای مکتب اهل بیت(ع) می باشد و شیعیان هر چه دارند از برکت وجودی امام باقر(ع)و امام صادق(ع) می باشد.
ریاست دادگستری شهرستان کازرون با اشاره به نشر معارف اسلامی و اینکه ما کجای کار قرار گرفته ایم، تصریح داشت: بسیاری از گرفتاری های و پرونده های قضائی در جامعه به دلیل نبودن راستگویی و نبود امانت داری می باشد که همه نشات گرفته از دوری از اهل بیت می باشد.
وی خاطر نشان نمود: دستگاه قضایی کشور در حال تحول و تعالی می باشد و با راه اندازی سامانه الکترونیکی کردن همه امورات ان شالله شاهد رضایت مندی بیشتر مردم از این دستگاه خواهیم بود.
رئیس دادگستری شهرستان کازرون در ادامه در خصوص اهمیت رسیدگی به موقعه پرونده های قضایی در دادگستری شهرستان و در آینده به روز رسانی پرونده ها قضایی و درخواست مردم برای کمک به دستگاه قضایی در موضوع مختلف در عدم وقوع جرم نکاتی را برای حاضرین ایراد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: