آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
به مناسبت عید غدیر خم؛
مراسمات و جشن های مختلف با حضور ۱۴ موکب فرهنگی به مناسبت عید سعید غدیر در سطح شهرستان کازرون برگزار شد.

 در راستای گرامیداشت عید غید غدیر خم مراسمات مختلف جشن و شادی در سطح شهرستان کازرون و بخش های این شهرستان برگزار شد.
در یکی از این مراسمات که نمایش میدانی عید غدیر خم در خیابان شهدای گل های داوودی برگزار شد برنامه های مختلفی فرهنگی و شادی با حضور هزاران نفری مردم انجام شد.
در این مراسم حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون با تبریک عید غدیر خم خطبه عقد دو زوج جوان را قرائت، و بر ازدواج آسان و الگوپذیری برای زندگی آسان زیر سایه اهل بیت و قرآن تاکید کرد.
در ادامه سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با تشکر از همه زحمت کشان که مشارکت داشتند در جشن عید غدیر اظهار داشت: برنامه های جشن عید غدیر با مشارکت همه مردم، هیئت ها، بسیجیان، مسئولین و نهادها در سراسر نقاط شهرستان کازرون با شور و نشاط برگزار شده است.
حجت الاسلام رسول محمدی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون با گرامیداشت عید غدیر خم بیان داشت: عشق و اردات مولا علی(ع)تنها مختص به شیعیان نیست و این عشق و محبت را به هر انسان آزاده‌ای در درون خودش دارد و حضرت علی(ع)جامعه همه فضائل اخلاقی و انسانی است.
وی گفت: شجاعت امیرالمومنین و توجه به فقرا توسط مولا علی(ع) از اولویت‌های حضرت بود و عشق و ارادت به حضرت علی(ع) روز به روز در حال گسترش است.
در این برنامه 14موکب فرهنگی حضور داشتند و پذیرایی مختلف از حاضرین را انجام می‌دادند.
پایان هدایایی به برخی از شرکت کنندگان در مسابقات عید غدیر به صورت قرعه کشی اهداء شد.
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: