آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
در راستای رزمایش تخصصی مهندسین جهادگر صورت گرفت:
در راستای رزمایش تخصصی مهندسین جهادگر صورت گرفت: توزیع 60 بسته معیشتی بین کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی بمناسبت عید غدیرخم
مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون ضمن تبریک عید سعید غدیرخم و دهه امامت و ولایت اظهار داشت: امروز با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی جامعه رسیدگی به محرومین، اقشار ضعیف و کم بضاعت بویژه قشر جامعه کارگری و تلاش برای استحکام بنیان خانواده یکی از اولویت های بسیج مهندسین صنعت و معدن می باشد.
وی همدلی و کمک های مؤمنانه را از افتخارات انقلاب اسلامی دانست و افزود: کارگران یکی از قشرهای زحمتکش جامعه هستند که می‌توانند نقش بسزایی را در زمینه تولید ایفا کنند.
مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با بیان اینکه مجموعه بسیج و سپاه همواره یاری گر جامعه کار و کارگری خواهد بود، خاطر نشان کرد: این مجموعه در موضوعات و عرصه‌های مختلف به عنوان حامی قشر کارگران است.
مهندس شفیعی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه تصریح کرد: بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون در کنار اقدامات تخصصی در بحث پایش و عارضه یابی واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین رفع موانع تولید و مشکلات تخصصی اقدامات مختلفی را در بخش های فرهنگی، اجتماعی و موضوعات دیگر در حوزه تخصصی در سال جاری برنامه ریزی نموده است.
وی از توزیع 60 بسته معیشتی بین کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای رزمایش تخصصی مهندسین جهادگر خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات معیشتی جهت جلوگیری از هرگونه آسیب های اجتماعی خانواده و رفع بخشی از نیازمندی ها و دغدغه های این قشر از جامعه با کمک خیرین جامعه مهندسین و گروه جهادی سعی داریم علاوه بر توزیع بسته معیشتی، تعمیر و بازسازی تاسیساتی منازل آنان در دستور کار قرار گیرد.
مهندس شفیعی با بیان اینکه برای این اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه در مناسبت ها و اعیاد ملی و مذهبی جهت رفع بخشی از مشکلات اقتصادی این قشر نیازمند و محروم، نیازمند کمک و یاری خیرین جامعه مهندسین هستیم، تأکید کرد: امید می رود همچون سنوات گذشته یاری گر این مجموعه زحمتکش باشیم و بتوانیم بخشی از مشکلات و نیازمندی های این قشر از جامعه را مرتفع نمائیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: