آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
به مناسبت هفته عفاف و حجاب:
به مناسبت روز عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ شیر زنان کازرونی در میدان اصلی شهرستان کازرون با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه کازرون در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بیان کرد:  باتوجه به ۲۱ تیرماه سالروز فاجعه گوهرشاد و حادثه کشتار هزاران زن حامی حجاب ، این روز به نام مقدس روز عفاف و حجاب نامگذاری شده که نشان از اهمیت و تقدس عفاف و حجاب در میان زنان مسلمان است.
وی ادامه داد: سالهاست که دشمنان اسلام با حجاب مخالفت و در حادثه عاشورا به زنان اهل بیت بی حرمتی کردند، اما زنان مسلمان با وجود تمام تبلیغات سوء، حاضر نیستند که از حجاب خود دست بکشند.
امام جمعه کازرون ضمن  گرامی داشت روز عید مباهله و روز خانواده ، اظهار داشت: خانواده منشا تمام خیرات و برکات برای جامعه می باشد تربیت صالح از خانواده شروع و موجب سلامت جامعه میشود. با حفظ بنیان خانواده، جامعه را از آسیب ها و خطرات حفظ کنیم.
در این مراسم شرکت کنندگان در برنامه قرعه کشی شرکت نمودند و به سه نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 2خانواده با 4فرزند کارت هدیه اهداء شد.
یادآور می شود این برنامه به همت بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون به مناسبت هفته عفاف و حجاب در میدان شهداء این شهرستان برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: