آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
فرمانده سپاه شهرستان کازرون
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: برگزاری رژه خودرویی مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب در کازرون
سرهنگ حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب 30عنوان برنامه در شهرستان کازرون و بخش های مرتبط با محوریت بسیج جامعه زنان این ناحیه برگزار می شود.
. وی ادامه داد: همزمان با روز عفاف و حجاب رژه مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب در شهرستان کازرون  در راستای گرامیداشت این روز از ساعت17:30 از مکان شهدای گمنام خیابان قدمگاه به طرف پارک مردانی برگزار می شود.
 سرهنگ حیاتی در دفاع از حجاب  اظهار کرد: در دفاع از حجاب  زنان و دختران پاکدامن  باید علمدار باشند، باید ضمن گرامیداشت این مناسبت نسبت به اصلاح وضعیت موجود جامعه مطالبه گری جدی صورت گیرد و به همین منظور  برنامه های مختلقی در سطح شهرستان کازرون و بخش های مربوط برگزار خواهد شد.
وی اذعان داشت: جایگاه و نقش زن در ادوار مختلف تاریخ  بیان حضور فعال و تاثیرگزار زنان در دوره ها حساس کشور خصوص در دوران دفاع مقدس در کمک به جبهه ها بوده  دوره انقلاب اسلامی ایران  نشان از برهه‌های مهم برای تبیین جایگاه و ارزش زن می باشد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون یادآور شد: در راستای گرامیداشت هفته حجاب و همزمان با روز مباهله تجمع با شکوه خواهران شهرستان کازرون در مرکز اصلی شهرستان کازرون با حضور خانوادههای معظم شهدا و مسئولین شهر را خواهیم داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: