آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
امام جمعه کازرون:
امام جمعه کازرون در خطبه‌های نماز جمعه کازرون گفت: ضعف اراده‌ها در مقابل امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید کنار برود.
 حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون در خطبه های نماز جمعه کازرون اظهار داشت: ضعف اراده ها در مقابل امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید کنار برود.

وی ادامه داد: در مقابل امربه معروف و نهی از منکر باید صبر و تحمل همانند ابوذر در زمان پیامبر داشته باشیم.
امام جمعه کازرون تصریح کرد: سرمایه عمر همه ما امربه معروف و نهی از منکر و دین خدا را آشکار نمودن است که در قبال آن همه وظیفه داریم.

وی تاکید کرد: اکثر دستورات دین از خود عبور کردن است و اگر امر به معروف در جامعه کم رنگ شده از خود عبور نکردن است و در این راه عاقبت بخیر و بنده خدا بودن باید جدیت داشته باشیم.

حجت الاسلام صباحی اشاره کرد: هیئت های عزاداری مرکز تبیین وضعیت کنونی جامعه و شناخت دشمنان کنونی و آمادگی برای ایستادگی در مقابل یزد زمان و استقامت در راه دین باشد.

وی ضمن محکوم نمودن آتش زدن قرآن در کشور سوئد، گفت: توهین به قرآن توهین به همه جامعه ها و همه مسلمانان جهان است و حاکم های جامعه اسلامی حداقل کار اخراج سفیر کشور سوئد از کشورشان را انجام دهند .
امام جمعه کازرون تاکید کرد: هدف از آتش زدن قرآن اختلاف بین ادیان می باشد که نقش جدید صهونیست ها علیه جهان اسلام است و نشان از دست و پا زدن اسرائیل است.

وی اشاره کرد: مردم در مقوله عفاف و حجاب از پلیس،بسیج و قوه قضائیه حمایت می کنند و مردم حامی و همراه در این عرصه هستند.
 نمازگزارن کازرونی در بین الصلاتین با مداحی اهل بیت به عزاداری سرور و سالار شهیدان پرداختند و پس از اقامه نماز عصر در محکوم نمودن آتش زدن قرآن در کشور سوئد به راهپیمائی پرداختند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: