آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س)
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) گفت: از مدال آوران رزمی کار بخش کنارتخته تجلیل به عمل آمد.
  خواهر سمیه علی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) بخش کنارتخته شهرستان کازرون اظهار داشت: با حضور مسئولین بخش کنارتخته شهرستان کازرون از نونهالان و نوجوانان خواهر مدال آور در رشته رزمی که درمسابقات کشوری شرکت نمودند تجلیل به عمل آمد.
وی ادامه داد: آئین تجلیل از مدال آوران، مربیان و اعضاء تیم رزمی کار نونهالان و نوجوانان خواهر بخش کنارتخته با حضور مسئولین محلی و مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مکان سالن ورزشی بسیج کنارتخته برگزار شد.

در این مراسم سرگرد پاسدار علی میرزاده مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن عرض تسلیت ماه حزن و اندوه اهل بیت(ع) و خدا قوت به ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران ورزشی رزمی خواهران در بخش کنارتخته از حمایت های مسئولان بخش محلی بخش کنارتخته به خاطر حمایت ها از نونهالان، نوجوانان و جوانان در رشته های محتلف ورزشی تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه افتخار آفرینی نونهالان و نوجوانان خواهر در مسابقات رزمی کشور که میزبانی شهر شیراز برگزار شد را ستودنی دانست و حمایت های ویژه مسئولین استانی را از این تیم که با کمترین امکاناتی نائب قهرمانی مسابقات کشور را کسب نمودند را خواستار شد.

در ادامه مراسم که با حضور مسئولین محلی شامل بخشدار، فرماندهان حوزه های بسیج خواهر و برادر، نماینده فراجا، شهردار و شورای شهر و دیگر مسئولین بخش کنارتخته برگزار شد با اهداء لوح تقدیر و هدیه از بانوان نونهال و نوجوان ورزشکار که با کسب 18مدال طلا، 25مدال نقره و 3مدال برنز در رشته های رزمی شامل دفاع شخصی، مبارزه و هنرهای انفرادی در نائب قهرمانی استان فارس خوش درخشیده بودند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: