آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
فعال فرهنگی بخش جره و بالاده کازرون خبر داد:
فعال فرهنگی در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت قاسم بن الحسن علیه‌السلام مراسم احلی من العسل با حضور همه مردم و نوجوانان بسیجی بخش جره و بالاده برگزار شد.
 حجت الاسلام محمد رستمی فعال فرهنگی در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون اظهار داشت: همزمان با ایام شهادت حضرت قاسم بن الحسن عليه‌السلام مراسم احلی من العسل با حضور همه مردم و نوجوانان بسیجی بخش جره و بالاده برگزار شد.

وی ادامه داد: این مراسم هر سال در روز ششم محرم که به نام مبارک حضرت قاسم عليه‌السلام هست برگزار می‌شود و امسال این مراسم در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) بخش جره و بالاده با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مظفری اعزامی از شهر مقدس قم و نوای ذاکر اهل بیت حاج علی اصغر احمدی اعزامی از شیراز ساعت 17:00برگزار شد.

حجت الاسلام رستمی از اهداف برگزاری این برنامه گفت و تصریح کرد: این برنامه با هدف الگوگیری نوجوانان و جوانان از حضرت قاسم بن الحسن(ع) که مرگ در راه خدا را از عسل شیرین تر می‌دانست و راه خوشبختی و سعادت را در تبعیت محض از امام و ولایت می‌دانست، انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه احلی من العسل با هماهنگی و برنامه ریزی از قبل با هیئات مذهبی، مسئولین بخش جره و بالاده و با میزبانی هیئت حضرت ابوالفضل(ع) بخش بالاده و با حضور آحاد مردم و مسئولین و نوجوانان برگزار شد.

  مجری برنامه احلی من العسل، هیأت شهدای جره_بالاده هست که به مدت ۱۱ روز، از روز اول محرم تا روز یازدهم هر روز از ساعت 17:00 بعدظهر تا ساعت 19:00بعدظهر برنامه هیأت و روضه امام حسین عليه‌السلام با نوای مداح کشوری حاج علی اصغر احمدی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: