آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
امام جمعه شهرستان کازرون:
امام جمعه شهرستان کازرون گفت: بهترین استجابت دعا در حق بنده‌ای که بهترین را از باری تعالی درخواست دارد شهادت است.
 حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در جمع کارکنان رسمی و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در نمازخانه این ناحیه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: بهترین استجابت دعا که خداوند در حق بنده ای که بهترین را از باری تعالی درخواست دارد، شهادت است.

وی با بیان این که امام حسین(ع) و یارانش از همه چیز دنیا گذشتند تا به قرب الهی نزدیک شوند، ادامه داد: بالاترین مقام برای رسیدن به قرب الهی در حق بندگان رسیدن به درجه شهادت است.

وی در ادامه با اشاره قیام اباعبدالله الحسین(ع) تاکید کرد: امام حسین(ع) شب عاشورا یاران را به دور خود جمع کرد و به کسانی که می‌خواستند بروند اذن خروج داد و این حرکت امام حسین(ع) اقدامی بود تا میزان مرتبه و خلوص نیت یارانش مشخص شود.

حجت الاسلام صباحی تصریح کرد: جهاد مقدّس شهید و خون پاکی که در این راه به زمین ریخته می شود، عامل بقای جوامع انسانی و تداوم ارزش های مقدّسی است که انسانیت و شرف و عدالت و آزادی در پرتو آنها، جان و رمق می گیرند و استمرار می یابند و بی شک انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و خون هایی پاکی که در این راه ریخته می شود بی شک در مسیر حرکت و اهداف کربلا ادامه دارد.

وی افزود: دل کندن از تعلقات دنیایی بسیار سخت است، ولی شهدا این سختی را به جان خریدند و خداوند در برابر این ازخودگذشتگی و ایثار، به آن‌ها حیاتی جاودان در بهشت برین می‌بخشد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: