آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: دوره تربیتی معرفتی طرح ولایت در شهرستان کازرون برگزار شد.
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: دوره تربیتی معرفتی طرح ولایت در شهرستان کازرون برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید امین سجادیان مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: دوره تربیتی معرفتی طرح ولایت ویژه خواهران شهرستان کازرون به مدت سه روز در سالن اجتماعات شهدای گلهای داوودی در سپاه ناحیه برگزار شد.
وی ادامه داد: این دوره سه روزه در 30ساعت آموزشی به صورت حضوری با استفاده از اساتید مجرب حوزه علمیه و دانشگاههای شهرستان کازرون جهت بهر ه برداری هرچه بهتر خواهران انجام شد.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون تاکید داشت: با توجه به ابلاغ سازمان بسیج دوره طرح ولایت ویژه ارکان طیبه شجره صالحین و شوراهای حوه و پایگاه مقاومت به صورت مشترک توسط تعلیم و تربیت و  قسمت عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی در ناحیه طی خواهد شد.
وی اذعان داشت: در این دوره سه روزه که در مجموع 15جلسه برگزار خواهد شد شرکت کنندگان با موضوعاتی همچون اعتقادی، بصیرتی، دینی و انقلابی، اخلاقی،رشد و تعالی معنوی، سبک زندگی و... آشنا خواهند شد.
حجت الاسلام والمسلمین سجادیان خاطر نشان نمود: دوره تربیتی معرفتی طرح ولایت در چهار دوره برای خواهران و برادران برگزار می شود که اولین دوره برای خواهران دو حوزه مقاومت بسیج الزهراء(س) و کوثر (س) خواهران برگزار شد و دوره های بعدی برای برادران در  شهرستان کازرون و بخش مرکزی در خود شهرستان و دوره خواهران و برادران در دو حوزه استحفاظی خشت و کنارتخته و جره و بالاده  در خود بخش های مرتبط برگزار خواهد شد.
وی یاد آور شد: در این دوره سه روز از محتوای تدریس شده در طول دوره در آخر دوره آزمون به عمل خواهد آمد و برای کسانی که نمره قبولی دست پیدا کنند گواهی صادر خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: