آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
امام جمعه کازرون
امام جمعه کازرون گفت: یاران امام حسین(ع)در سنگر جهاد تبیین از قرآن دفاع کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کازرون اظهار داشت: دفاع از قرآن و اهل بیت(ع) در برابر بنی امیه های و یزیدی های زمان بر همگان لازم است.
وی ادامه داد: در دفاع از حقانیت قرآن و اسلام لازم است زینب گونه همگی دفاع نمائیم و در این راه از هر تلاشی نباید دریغ داشت و یاران امام حسین(ع)در سنگر جهاد تبیین باید از قرآن دفاع کنند.
امام جمعه کازرون با توجه به ثبت نام از کاندیدهای مجلس شورای اسلامی  تصریح داشت: قله و هدف در انتخابات مشارکت، رضایت، سلامت و امنیت می باشد.
وی تاکید کرد: پیشرفت کشور بستگی به تصمیم های خود مردم دارد و مردم تصمیم می گیرند که اموراتشان را به دست کی بسپرند.
حجت الاسلام والمسلمین صباحی به اهمیت صرفه جویی در مصرف برق گفت و اذعان داشت: صرفه جویی در مصرف برق را یک نوع کمک به هم دیگر و صدقه بدانیم و وظیفه داریم رعایت و کنترل کردن در مصرف برق را لحاظ نمائیم و نباید از تلاش های شبانه روز دولت در مدیریت برق که خاموشی نداشته باشیم نادیده گرفته شود.
وی به وضعیت مسکن اشاره داشت و خاطر نشان نمود: قیمت ها در حوزه مسکن خصوصا در بحث اجاره نشین ها باعث آزار و اذیت قشر محروم جامعه شده و هر کسی به هر نحوی قیمتی را تعیین می نماید که جا دارد سامانه ای در بخش املاک راه اندازی شود تا ارزش قیمت ها  در بحث مسکن خصوصا برا اجاره نشین ها مشخص شود.
امام جمعه کازرون در خطبه های این هفته در خصوص مصائب کاروان اسراء اهل بیت در ایام محرم و سخنرانی ها و جهاد تبیین حضرت زینب(س) در حقانیت اهل بیت نکاتی را ایراد  نمودنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: