آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
مردم روستای سیف آباد کازرون
مردم روستای سیف آباد کازرون از 3آزاده این روستا تجلیل به عمل آوردنند.
در ایام سالگرد بازگشت آزادگان به میهن با حضور مردم روستای سیف آباد  در مکان مسجد الزهراء (س) از سه آزاده این روستا تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم ابتدا حجت الاسلام والمسلمین مجید خدادادیان امام جماعت مسجد الزهراء(س) سیف آباد با گرامی داشت ایام بازگشت آزادگان به میهن اظهار داشت: آزادگان  در راه دفاع از  ایران اسلامی و در راه ولایت  جانانه جنگیدند و  در مقابل دشمنان ایستادگی نمودنند.
وی ادامه داد: آزادگان با تحمل مشکلات و سختی‌های ناشی از اسارت ایستادگی و مقاومت را به جهانیان نشان دادند و به نماد صبر و پایداری برای همه نسل های کشور تبدیل شدند.
حجت الاسلام والسلمین خدادادیان بیان نمود: آزادگان در دوران اسارت سختی‌ها و شکنجه‌های زیادی را تحمل کردند و این بر هیچ کسی پوشیده نیست که چه رنج ها و مشقت هایی کشیدند  و وعده خدا مبنی بر اینکه «پس از هر سختی آسانی است» محقق شد.
وی در ادامه قسمتی از  بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)  در وصف آزادگان  را به حاضرین  ایراد نمود.
در ادامه آزادگان روستای سیف آباد کازرون برادران مسعود صالح، رحمان حسن پور و محراب شفیعی به بیان خاطراتی از  دوران اسارت در زندان های بعثی پرداختند.
و در انتها با حضور امام جماعت مسجد، خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان از این سه آزاده روستای سیف آباد تجلیل به عمل آمد.
یادآور می شود روستای سیف آباد در 10کیلومتری شرق شهرستان کازرون با تقدیم 13شهید، بیش از 50جانباز، 250رزمنده  در دفاع حق علیه باطل نقش آفرینی کرده است.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: