آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۳۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس ، مسئولین استانی ، نظامی و انتظامی و ادارات برگزار شد
طی مراسمی آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیرازبا حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس ، مسئولین استانی ، نظامی و انتظامی و ادارات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز : سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم اظهار داشت: در بسیج، نیاز به حفظ انسجام و آمادگی است و این اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه فرماندهان به صورت مستمر برنامه‌هایی برای نیرو‌های تحت امر داشته باشند و در سال گذشته این مسئله را درک کردیم.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های سرهنگ محمدبهادر علیپور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: به گوش بودن همیشگی این فرد در سمت فرماندهی ناحیه و عدم دستپاچگی در شرایط بحران از جمله خصلت‌هایی است که در این فرمانده ناحیه بارز است.

سردار بوعلی گفت: سرهنگ مسلم محمدی از این پس به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز منصوب می‌شود که سوابق خوبی در مسئولیت‌هایی که بر عهده‌شان بوده در کارنامه خود دارد.

وی با بیان اینکه خیلی از مسائل از محلات شروع می‌شود، بر فعال بودن گشت‌های پایگاهی و سرکشی از گردان‌ها تاکید کرد؛ چرا که این آمادگی باعث می‌شود در شرایط سخت و بحران‌ها سربلند بیرون آییم.

سرهنگ پاسدار محمد بهادر علیپور، فرمانده سابق سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز هم در ادامه این مراسم، با بیان اینکه فرمانده سپاه فجر فارس صلاح را بر خدمت بنده در قسمتی دیگر از سپاه فجر دانستند اظهار داشت: موتور متحرک بسیج، فرمانده پایگاه مقاومت است که اگر در بحث جذب و سازماندهی محور شد، پایگاه، حوزه، و ناحیه موفق خواهد شد.

سرهنگ علیپور به حفظ و انسجام نیرو‌ها در بحث نظامی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: ارتباط و تعامل خوب با مدیر مجموعه و همچنین امام جماعت برای موفقیت پایگاه بسیار مهم است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با تاکید بر وظیفه پایگاه‌های مقاومت در حفظ امنیت محله با طرح بلوک‌بندی ادامه داد: جهاد تبیین باید در هر جمعی انجام شود.

وی با بیان اینکه 69 هزار کارت ایثارگری تاکنون در این ناحیه صادر شده که با 3 استان برابری می‌کند، ادامه داد: در ایام کرونا 8 ماه مرکز شبانه روزی واکسیناسیون با هر شیفت 120 نفر را اداره کردیم که اولین مرکز شبانه روزی در کشور بود.

رزمایش‌های مشترک با فراجا در طی سه ماه، دارا بودن بیش از 350 گروه جهادی و ارائه خدمات در استان و خارج از استان، تهیه و توزیع بیش از 400 هزار بسته معیشتی از ابتدای کرونا تاکنون، آزادسازی بیش از یکصد زندانی جرایم غیر عمد، کسب رتبه‌های برتر در مسابقات سراسری قرآن بسیج، از دیگر خدماتی است که به گفته فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در 4 سال گذشته در این ناحیه انجام شده است.

سرهنگ پاسدار علیپور در آخر گفت: هر کسی در هر زمینه‌ای بخواهد موفق باشد باید روحیه بسیجی داشته باشد.

سرهنگ پاسدار مسلم محمدی فرمانده جدید سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در این آئین با بیان اینکه در صحنه های مختلف باید کمک حال مردم باشیم، گفت: می‌بایست در عرصه جهاد تبیین به خوبی بدرخشیم.

وی افرود: در جامعه یک وقت نیاز به کارفرهنگی است و یک وقت در صحنه‌های عملیاتی نیاز به ایفای نقش است و ما بسیجیان و پاسداران تا پای جان پای آرمانهای انقلاب اسلامی هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: