آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۳۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
سرهنگ پاسدار مسلم محمدی از آغاز رزمایش «جهادگران فاطمی ۳» ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز با حضور بسیجیان جهادگر این ناحیه و مسئولان استانی خبر داد.

مسلم محمدی در این مراسم با بیان اینکه رسم گروه‌های جهادی و جهادگران بسیجی ادامه دادن راه شهدا است، به فلسفه راه‌اندازی بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: در دولت‌های قبل طرح تبدیل وزارت جهاد سازندگی به وزارت جهاد کشاورزی به مجلس ارائه شد که علی‌رغم مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تداوم فعالیت جهاد سازندگی، این وزارتخانه تغییر نام داد از این‌رو پس از گذشت سالیان، کمبود گروه‌های جهادی و فعالیت جهاد سازندگی در کشور بسیار محسوس بود لذا جهاد سازندگی در سپاه و نیروی مقاومت بسیج شکل گرفت و تحت عنوان بسیج سازندگی فعالیت جهادی آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز افزود: بسیج سازندگی جایگزین وزارتخانه‌ای در کشور شد تا فعالیت جهادی خداپسندانه در زمینه‌های مختلف برای کمک به قشر مستضعف و محروم جامعه را انجام دهد. در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز ۴۰۰ گروه جهادی ثبت شدند که مشغول فعالیت جهادی در عرصه های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، پزشکی و … هستند.

وی با اشاره به جایگاه جهاد در سیره اهل‌بیت(ع) به تشریح اقدامات بسیجیان این ناحیه پرداخت و اضافه کرد: امام علی(ع) در انتهای وصیت نامه خود می‌فرمایند از خدا بترسید و با مال و جان و زبان خود در راه خدا مجاهدت کنید؛ جهادگران بسیجی در شرایط سخت نظیر سیل، زلزله و ...  با وجود تمامی کمبودها به یاری مردم می‌شتابند تا در راه رضایت خداوند متعال به هم‌نوع خود کمک کنند.

محمدی با تاکید بر لزوم توجه به جهادتبیین توسط آحاد مردم به خصوص بسیجیان، یادآور شد: طی چند سال گذشته رهبر معظم انقلاب به جهاد تبیین اشاره کردند که باید بسیار جدی گرفته شود چراکه دشمن به دنبال القای ناکار آمدی نظام در بین مردم به خصوص نسل جدید است و یکی از وظایف مهم گروه‌های جهادی در کنار عرصه‌های خدماتی و عمرانی را می‌توان پرداختن ویژه به جهاد تبیین ویژه و تشریح دست آوردهای ایران اسلامی برشمرد چراکه جمهوری اسلامی ایران باتوجه به وجود تحریم‌های ظالمانه اما در برخی از موضوعات جزو کشورهای برتر جهان قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: