آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۳۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه:
معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، یکی از دستاوردهای بسیار مهم بسیج را الگوسازی برای ملت‌های دیگر جهان و شکل‌گیری هسته‌های مقاومت در سایر کشورها دانست.
تظاهرات جهانی علیه رژیم صهیونیستی با الگوگیری از بسیج شکل گرفت

سردار محمد تولایی امروز، اول آذرماه در حاشیه آیین آغاز رزمایش «جهادگران فاطمی ۳» ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در سال ۵۸ که امام خمینی(ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند، شاید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد روزی نهال نوپای بسیج تبدیل به درخت تنومند و توانمندی شود که کارکردهای متعدد و متنوعی از خود داشته باشد به شکلی که رهبر معظم انقلاب نیروی مقاومت بسیج را مظهر مردم‌سالاری عنوان کنند و در هر عرصه‌ای که این نهاد مردم‌پایه وارد شود آن را مردم‌سالار می‌کند.
معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز توانمندی‌های بسیج به واسطه نگاه ژرف و عمیق حضرت امام خمینی(ره) در باور قدرت مردم است و با ورود اقشار مردم به عرصه‌های سازندگی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و ... برکاتی به وجود آمد که جامعه از آن بهره‌مند شد.
وی یکی از دستاوردهای بسیار مهم بسیج را الگوسازی برای ملت‌های دیگر جهان و شکل‌گیری هسته‌های مقاومت در سایر کشورها دانست و اظهار کرد: حزب‌الله لبنان تبدیل به کابوسی برای قدرت‌های شیطانی شده است و رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم‌پیمانان خود از قدرت مقاومت خوف دارند. همچنین حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن، فاطمیون افغانستان و دیگر هسته‌های مقاومت منطقه با الگوگیری از بسیج ایران شکل گرفت.
تولایی در خصوص نمایان شدن چهره واقعی رژیم جعلی اسرائیل به جهانیان نیز بیان کرد: امروزه با الگوگیری از تفکر بسیجی در کشورهای اروپایی و غربی به عنوان یک پدیده عجیب مواجه هستیم. یک میلیون نفر در خیابان لندن برای طرفداری از غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شعار می‌دهند و علی‌رغم مخالفت دولت‌های هم‌پیمان این رژیم اشغالگر در ایالت‌های آمریکایی، آلمان، انگلستان و دیگر کشورها تظاهرات به شکل بسیج مردم ایران انجام می‌شود.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امام خمینی(ره) در بدو شکل‌گیری رژیم صهیونیسیتی فرمودند اگر دولت‌های اسلامی مردم خود را علیه رژیم بسیج کنند این رژیم تشکیل نخواهد شد و اکنون مردم سراسر جهان برای مقابله با رژیم صهیونیستی و مخالفت با کشتار بی رحمانه کودکان، زنان و بیماران بسیج شدند.
معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با بیان اینکه اعتراض به نسل کشی و اقدامات خشونت‌آمیز رژیم اسرائیل جلوه‌هایی از تعمیم تفکر بسیجی نه تنها در منطقه غرب آسیا بلکه در کشورهای دیگر است، یادآور شد: اعتراضات ملت‌های جهان علیه رژیم اشغالگر قدس نوید اتفاقات خوب و بزرگ در آگاهی بشریت است چراکه جهانیان الگوی صحیح خود را پیدا کردند از این رو امیدواریم شاهد فروپاشی قدرت‌های شیطانی و استکباری در کنار پیروزی ملت‌های مقاومت با تفکر بسیج باشیم.
انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: