آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۳۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
معاون فناوری اطلاعات سازمان بسیج مستضعفین:
معاون فناوری اطلاعات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه روحیه بسیجی در منطقه غرب آسیا انقلابی به پا کرده است، گفت: رزمندگان فلسطینی در عملیات طوفان‌الاقصی با تاسی از روحیه و تفکر بسیجی، هیمنه ارتشی که ادعای برتری در جهان می‌کرد را شکستند.
آیین آغاز رزمایش «جهادگران فاطمی ۳» ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، یکم آذرماه با حضور بسیجیان جهادگر این ناحیه و مسئولان استانی برگزار شد.

سردار حسین حسن‌زاده در این مراسم گفت: بسیج یکی از معجزات امام خمینی(ره) رهبر انقلاب اسلامی ایران بود و بسیجیان با بصیرت و نقش‌آفرینی خود، کشور را از هر دست‌اندازی که توسط دشمنان انقلاب ایجاد شد، عبور دادند.


معاون فناوری اطلاعات سازمان بسیج مستضعفین افزود: روحیه بسیجی در منطقه غرب آسیا انقلابی به پا کرده است و رزمندگان فلسطینی در عملیات طوفان‌الاقصی با تاسی از روحیه و تفکر بسیجی، هیمنه ارتشی که ادعای برتری در جهان می‌کرد را شکستند. 

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس دیوانه‌وار مردم مظلوم فلسطین را برای کم‌رنگ کردن شکست خود به شهادت می‌رساند، تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی هر کاری کنند ‌نمی‌توانند شکست خود را پوشش دهد؛ نزدیک به یک قرن انسان‌نماها بدون اینکه کسی جلوی آن‌ها را بگیرد به کشتار انسان‌های بی‌دفاع پرداختند اما امروز با رزمندگان مقاومت روبه‌رو هستند.

حسن‌زاده جنایات و خرابکاری رژیم غاصب صهیونیستی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: تلاش‌های صهیونیست‌ها برای بقا بی‌مورد است و پیروزی از آن رزمندگان مقاومت خواهد بود. در جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور ایران بخش زیادی از نقشه‌های شوم دشمنان توسط زحمات بسیجیان خنثی می‌شود و با تلاش خالصانه آن‌ها اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محقق خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: