آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی برای جاماندگان در کازرون
 برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی برای جاماندگان در کازرون

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: همزمان با اقصی نقاط کشور و استان فارس، پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.
برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی برای جاماندگان در کازرون

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، روز چهارشنبه 15شهریورماه با برنامه ریزی های انجام شده از ساعت05:00 صبح از مکان دو راه دریس به سمت امامزاده سید حسین(ع) کازرون برگزار می شود.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی های انجام شده برای پارک خودرو عزیزان شرکت کننده در شروع محل پیاده روی با همکاری تالار های نزدیک محل مراسم تالار خلیج فارس و ایران زمین با گنجایش بیش از 6هزار خودرو و زائرین پس از مسافت 15کیلومتری پیاده روی از حرم امامزاده سید حسین(ع) با وسیله نقلیه عمومی اتوبوس به محل پارک خودروهای خود پس از مراسم پیاده روی رسانده خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با اشاره به وضعیت جوی حاکم بر شهرستان کازرون و گرم بودن هوا در این ایام، گفت: با هدف حضور حداکثری و رعایت حال شهروندان، زمان آغاز پیاده‌روی ساعت05:00 صبح درنظر گرفته شده است.

حیاتی ادامه داد: پیاده روی اربعین حسینی از مسیر نجف به کربلا درواقع بزرگترین گردهمایی و تجمع مذهبی مسلمانان به ویژه شیعیان به عشق سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) می باشد که خداوند توفیق عنایت نموده مردم شهرستان کازرون برای سومین سال با همکاری مردم به خصوص مردم بخش مرکزی با محوریت ستاد اربعین شهرستان و حوزه مقاومت بسیج مزین بنام امام حسین(ع) و پایگاههای مقاومت بسیج این مراسم بزرگ که بیش از 50هزار نفر شرکت کننده را دارد میزبانی می نماید.

وی خاطر نشان نمود: با هماهنگی‌های صورت گرفته 100موکب مردمی در طول مسیر 15کیلومتری از زائرین در پیاده‌روی ارائه خدمات پذیرائی انجام خواهند نمود و همچنین گروه جهادی شهید همت روستای مهرنجان کازرون طبخ بیش از55 هزار پرس غذا جهت پذیرائی از شرکت کنندگان و زائرین را بر عهده خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در انتها از عموم مردم شهرستان کازرون و خصوصا مردم بخش مرکزی دعوت نمود که در این حرکت معنوی و آئینی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) حضوری حداکثری و پررنگ داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: