آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
امام جمعه کازرون:
امام جمعه کازرون درخطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون گفت: شرمندگی ما در برابر قرآن روز قیامت در مقابل رسول خدا در خصوص عمل به قرآن است.
 حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون درخطبه های نماز جمعه امروز کازرون ضمن عرض تسلیت ایام آخر صفر و شهادت امام رضا(ع) اظهار داشت: شرمندگی ما در برابر قرآن روز قیامت در مقابل رسول خدا در خصوص عمل به قرآن است.

وی ادامه داد: والدین نسبت به آشنایی فرزندانشان به قرآن که برکت زندگی امان می باشد دقت داشته باشند.

وی به اهمیت شب آخر ماه صفر اشاره و تصریح کرد: جمع آوری توشه دوماه زندگی در محرم و صفر امشب حاصل می شود که جا دارد در این شب شهادت امام رضا ع خوب استفاده داشته باشیم.

امام جمعه کازرون یادآور شد: هر کسی به نظام جمهوری اسلامی پشت کند گرفتار خواهد شد.

وی تاکید کرد: الحمدالله رهبر انقلاب در سخنرانی هایشان پایان دهنده همه فتنه ها در برابر نقشه های شوم دشمنان می باشد و با یک سخنرانی ایشان دل ها ارام جان ها انقلابی و نقشه ها بر آب می شود.

حجت الاسلام صباحی خاطر نشان کرد: سخنرانی های رهبر انقلاب در موضوعات مختلف مسیر را برای حرکت همه نیروهای انقلاب ترسیم می کند.

وی گفت: جا دارد از همه عزاداران حسینی، هیئت ها،مردم، مسئولان و همه دست اندرکاران که در برگزاری معجزه قرن عزاداری امام حسین ع در این دوماه نقش آفرینی داشتندتقدیر و تشکر داشته باشیم و همه بدانند که هیچ قدرت اقتصادی نمی تواند در طول دو هفته بیش از بیست میلیون انسان را پذیرایی داشته باشند.

امام جمعه کازرون گفت: اربعین حسینی مائده آسمانی است و اگر کسی بعد از اربعین در درونش شکی داشته باشد از این همه اعجاز عذابی از آن بالاتر نخواهیم داشت.

وی از خیرین در همراهی راه اندازی دستگاه ام آر آی تشکر کرد و برای تکمیل و اماده کردن ‌دیگر قسمت های بیمارستان ولیعصر و امام علی دست یاری از خیرین درخواست داشت.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: