آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
توسط گروه جهادی شهید همت شهرستان کازرون؛
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرونگفت: به همت بسیجیان گروه جهادی شهید حاج ابراهیم همت از حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بیش از ۱۰۰ هزار دست غذا در ماه محرم و صفر طبخ و در بین عزاداران حسینی توزیع شد.
  سرهنگ دوم پاسدار محمد موجی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون اظهار داشت: به همت بسیجیان گروه جهادی شهید حاج ابراهیم همت از حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) بیش از 100هزار دست غذا در ماه محرم و صفر طبخ و در بین عزاداران حسینی توزیع شد.

وی ادامه داد: فعالیت گروه جهادی در طبخ غذا در روز اربعین حسینی در شهرستان کازرون در کل کشور بی نظیر می باشد که با پخت 55هزار دست غذا از جاماندگان اربعین حسینی در مسیر پیاده روی دو راه دریس به سمت امامزاده شید حسین (ع) از جاماندگان اربعین حسینی پذیرائی کردند.

موجی، به دیگر برنامه های گروه جهادی شهید همت در شهرستان کازرون پرداخت و یادآور شد: گروه جهادی شهید همت همه ساله به مناسبت ماه محرم و صفر با برگزاری مراسم تعزیه خوانی و مراسم عزاداری در حسینیه حضرت علی اصغر(ع) روستای مهرنجان از بسیاری از دوستداران خواهر و برادر میزبانی به عمل می آورد.

بیش از ۱۰۰ هزار دست غذا در ماه محرم و صفر طبخ شد

وی همچنین از دیگر فعالیت های گروه جهادی شهید همت گفت و خاطر نشان نمود: گروه جهادی شهید همت کازرون همه ساله به مناسبت نیمه شعبان به مدت سه شبانه روز با برپایی موکب در جوار مسجد جمکران در شهر قم از مردم به نمایندکی از مردم شهرستان کازرون پذیرائی به عمل می آورد.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت گروه جهادی شهید همت ابراز امیدواری نمود با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از اعضاء فعال گروه جهادی شهید همت تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: