آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
امام جمعه کازرون:
امام جمعه کازرون: یکی از افتخارت نیروهای مسلح ما در کنار هم بودن آنهاست.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در مراسمی که به میزبانی روستای بی بی مهلت در بخش کنارتخته شهرستان کازرون برگزار شد بیان نمود: امروز یکی از زیباترین خاطرات ما است  قدرشناسی مردم از زحمات نیروی نظامی کشور می باشد.
وی ادامه داد: وقتی مردم قدر یک خدمتگذار رامی دانند وبا مسئولین جامعه ارتباط برقرارمی کنند این هم افزایی واین کنارهم بودن بسیاری ازمشکلات مردم راحل می کند .
امام جمعه کازرون افزود: عزیزان نگاه ما به عزیزان نیروی نظامی نگاه اقتدار وامنیت است اقتدار نظام اسلامی وامنیت درنظام اسلامی، ولی همه می دانند که امنیت دوطرفه است یعنی تامردم پای کارنباشند مردم حامی نباشند تامردم درموضوعات امنیتی درکنارمسیولین نباشند امنیت محقق نخواهد شد .
وی اذعان داشت: آنچه امروز  شاهدآن هستیم پیوند مردم با مسیولین و زیباتراز این  قدرشناسی مردم از مسئولین می باشد که من در دوران مسئولیتم یکی از زیباترین صحنه ها  توسط مردم شاهد هستم.
امام جمعه کازرون تاکید کرد: یکی ازافتخارات نیروی مسلح ما این است که درکنار هم دیگر هستند یعنی اگر ازبچه های نیروی انتظامی سوال کنید بهترین همکار شما کی هست  گفته می شود بچه های بسیج وسپاه که با ماموریت های مشترک با هم افزایی درموضوعات مختلف  در کنار هم هستند.
وی اشاره داشت: مقام معظم رهبری می فرماید :دشمن برای شناخت مردم ایران دچار خطای محاسباتی شده ایشان میفرمایند اطلاعات دشمنان از قدرت ایران، اطلاعات بروزی نیست و دشمن کاملا اقتدار ایران را می شناسد نقاط قوّت را می شناسد اما یک موضوع رادشمن محاسبه نکرده و آن ایمان مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین صباحی خاطر نشان کرد: اعتماد مردم به نظام  باعث شده که دشمن شکست بخورد  و این امنیتی که امروز حاصل شده است  لازمه همه پیشرفت های کشور می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: