آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: دفاع مقدس یک گنجینه است و بایستی از آن به خوبی در جهت انتقال به همه نسل‌های کشور استفاده کرد.

 سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در نشست خبری گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس و 1300شهید شهرستان کازرون بیان نمود: دفاع مقدس یک گنجینه است و بایستی از آن به خوبی در جهت انتقال به همه نسل های کشور استفاده کرد.
وی ادامه داد: مردم در همه قشرها و در همه سن و سال ها خصوصا جوانان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در مقابل دشمنان به پا خواستند و با جان فشانی و ایثارگری ها برگ زرینی در تاریخ رقم زدند.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون افزود: سند افتخار دفاع مقدس بر پیشانی ملت ایران می درخشد و هر ساله در آستانه هفته دفاع مقدس با دبیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برای شناختن به نسل ها برنامه های پیش بینی شده که با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در محورهای نختلف اجرا می شود.
وی اذعان کرد: شعار هفته دفاع مقدس امسال ما متحدیم می باشد که به خاطر همزمانی با حلول ماه ربیع الاول و هفته وحدت برای مقابله با جنگ ترکیبی علیه انقلا ب و اسلام به بهترین نحوه ممکن برنامه ها ان شاالله اجرا می شود.
سرهنگ حیاتی تصریح داشت: در سطح شهرستان 435برنامه در قالب های مختلف توسط پایگاههای مقاومت بسیج در هفته دفاع مقدس اجرا می شود که 42برنامه شاخص محوری شهرستانی و 3برنامه شاخص کشوری پیش بینی شده که به تبعه کشوردر سطح شهرستان کازرون نیز انجام خواهد شد.
وی به برنامه های هفته مقدس در کازرون پرداخت و یادآور شد: برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان کازرون با محوریت جهاد تبیین، عفاف و حجاب، رهروان شهدا در قالب دیدار از خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان بالای 70 درصد، تجمع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب اسلامی، غباروبی گلزار شهدا در شهرستان و بخش ها، برگزاری یادوارهای شهدا و جشن ها، زنگ انقلاب، نهضت خاطره گوئی در سطح مساجد و مدارس و....که توسط بسیجیان کازرونی اجرا خواهد شد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون به محور قرار دادن مساجد در تمامی برنامه ها اشاره داشت و گفت: توجه به مساجد و محور قرار دادن آن در تمامی برنامه ها باعث در امان ماندن جوانان، جامعه و انقلاب در برابر برنامه ها دشمنان می شود.
وی به نقش شهرستان کازرون در هشت سال دفاع مقدس گفت و خاطر نشان نمود: شهرستان کازرن با تقدیم 1300شهید، 2300جانباز و داشتن 13000هزار رزمنده و ایثارگر به تبعیت جمعیت خود در دوران دفاع مقدس نقش پررنگ در دفاع از انقلاب داشته که باید روایتگران جنگ خاطرات را به خوبی برای نسل های بعداز جنگ تبیین نمایند.
سرهنگ حیاتی در پایان هفته دفاع مقدس را یک فرصت بسیار خوب و استثنائی دانست تا ان شالله خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین فرهنگ دفاع مقدس به نسل های جدید انتقال دهیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: