آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
به مناسبت هفته دفاع مقدس
بیانیه بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون به مناسبت هفته دفاع مقدس
بسم‌الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنْيَانٌ مَّرْصُوصٌ
ﺧﺪﺍ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺻﻒ ﺯﺩﻩ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺍﻭ ﺟﻬﺎﺩ ﻣﻰ ﻛﻨﻨﺪ [ ﻭ ﺍﺯ ﺛﺎﺑﺖ ﻗﺪﻣﻰ ] ﮔﻮﻳﻲ ﺑﻨﺎﻳﻲ ﭘﻮﻟﺎﺩﻳﻦ ﻭ ﺍﺳﺘﻮﺍﺭﻧﺪ.(سوره صف آیه ۴)
 دفاع مقدس نقطه عطف فراموش نشدنی انقلاب اسلامی ایران است که ملت بزرگ ایران با لبیک به ندای رهبر فرزانه و حکیم خود امام خمینی رحمه الله علیه برای دفاع از خاک پاک ایران اسلامی و دین مبین اسلام پای در میدان عمل نهادند و با دشمن تا بن دندان مسلح و حامیان بین المللی خود مقابله نمودند و به همه کج فهمان داخلی و خارجی  ثابت نمودند که نه تنها هزینه مقاومت بسیار کمتر از تسلیم است بلکه عزت و سربلندی تمام ملتهای مظلوم عالم در گرو این مقاومت و جهاد مقدس است و بدین گونه فرهنگ مقاومت و جهاد را بعد از ۱۴۰۰ سال از بعثت پیامبر دوباره زنده کردند.
  آری هفته دفاع مقدس، قله رفيع عزت و نقطه اوج رشادت، ايثار، شور همراه با شعور و تبلور زيباترين صفات انسان متعالي در كره خاكي است. دفاع مقدس، تابلوي آزادي خواهي و استقلال طلبي، سند روشن و محكم شجاعت و صلابت مردم ايران و درسي ماندگار در تاريخ اين سرزمين است كه نشان داد عليرغم تمام تهديدات و فشارها و حملات همه جانبه دنياي ظالم و مستبد، مي توان مستقل بود و از شرف و حريت و تماميت ارضي كشور خود دفاع نمود.
هشت‌ سال دفاع ‌مقدس یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌ بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرارگیرد. رشادت های بی‌بدیل جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یک رنگی و یک دلی آحاد ملت، تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری، توکل به خدای متعال و باور به توانمندی‌های خود رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بود که امروز نیز لازم است همه این شاخصه‌ها در جنگ تمام عیار شناختی، نصب العین آحاد مردم و مسئولین قرار گیرد.
  جامعه بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با ادای احترام به پیشگاه شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت هفته دفاع مقدس را که باعث عظمت و اقتدار ایران اسلامی گردید؛ به خالقان و حماسه‌آفرینان آن تبریک و تهنیت عرض نموده و همگان را به درس‌آموزی از عزت‌آفرینی و افتخارات و دست آوردهای این حماسه عظیم فرا می‌خواند.
  هیات اندیشه ورز بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون
نام:
ایمیل:
* نظر: