آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
مسئول نمایندگی در سپاه کازرون
مسئول نمایندگی در سپاه کازرون دفاع مقدس یادآور رشادت ها، دلاورمندی ها و مقاومت ملت بزرگ ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول نمایندگی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح شهرستان کازرون در مکان تیپ تکاور امام سجاد(ع) این شهر که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت:  دفاع مقدس درس ها و ویژگی های بیاد ماندنی برای آحاد جامعه به جا گذاشته است.
وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت ها، شجاعت ها، دلاورمندی ها، ایستادگی ها و مقاومت ملت و نیروهای مسلح در مقابل ارتش متجاوز و مجهز بعثی عراق می باشد.
مسئول نمایندگی سپاه شهرستان کازرون افزود: نیروهای مسلح با جانفشانی و از خودگذشتگی با پشتیبانی مردم در راه ولایت دفاع از کشور را اداره کردند و ارتش متجاوز صدام را در راه خواسته هایش متوقف ساختند.
وی تصریح داشت: نقش مادران و همسران این سرزمین در راه دفاع از انقلاب نباید فراموش شود که چطور مادران و همسران کشور فرزندان و همسران خود را در راه دفاع از انقلاب با دعای خیر روانه میدان های جنگ حق علیه باطل می نمودنند.
 وی در ادامه با توجه به آیه 8 سوره ابراهیم وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مُوسى بِآياتِنا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ اَلظُّلُماتِ إِلَى اَلنُّورِدر خصوص کمک الهی به نیروهای اسلام و چگونگی صبر در برابر مشکلات نکاتی را برای نیروهای مسلح حاضر در میدان صبحگاه تیپ تکاور امام سجاد(ع) ایراد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: