آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
فرمانده سپاه شهرستان کازرون
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: اهداف دشمنان تعریف و انحراف در فرهنگ دفاع مقدس می باشد
 سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در حسینیه سیدالشهداء(ع) روستای سیف آباد این شهر اظهار داشت: تلاش دشمنان در کم رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت هشت سال دفاع مقدس می باشد.
وی به اهمیت جهاد تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان اشاره داشت و افزود: جامعه ما امروز نیاز دارد در انتقال فرهنگ دفاع مقدس توسط عزیزان راویتگر و خصوصا پیشکسوتان که در هشت سال جنگ حضور داشتند جهاد تبیین داشته باشیم که نیاز امروز کشور می باشد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس به خوبی برای نسل های بعد از جنگ روایت نشود تعریف صورت می گیرد و این چیزی است که امروز دشمنان به دنبال آن می باشند.
وی تصریح کرد: بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ما در جنگ انقلابمان را به جهانیان صادر کردیم و امروز الحمدالله در تحقق سخنان رهبر کبیر انقلاب در منطقه و جهان شاهد هستیم که چگونه مردم در قالب گروههای آزادی خواه در مقابل زور گویان و استکبار ایستادگی می نمایند.
سرهنگ حیاتی به اهمیت رسالت همگان در مقابل خون مطهر شهدا پرداخت و اذعان داشت: رسالت ما در برابر خون مطهر شهدا توجه به کلام ولایت و تمسک جستن به اهل بیت(ع)می باشد.
وی خاطر نشان کرد: همه وظیفه داریم در راه زمینه سازی ظهور حضرت حجت(عج)  که در ادامه مسیر و راه شهداست تلاش داشته باشیم و بدانیم که همگی در برابر خون های مطهر شهدا مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.
در این مراسم گروه سرود مالک اشتر و تئاتر دوکوهه به اجرای نمایش پرداختند و در انتها از خانواده 13شهید روستای سیف آباد و تعدادی از رزمندگان به نمایندگی از 300رزمنده و 60جانباز این روستا  تجلیل به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: