آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷
فرمانده سپاه شهرستان کازرون
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: اجتماع بزرگ بسیجیان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در کازرون جهت بیعت مجدد با شهدا در هفته دفاع مقدس انجام می شود.
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت:  اجتماع بزرگ رزمندگان و جوانان بسیجی نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی  شهرستان کازرون با حضور مسئولان این شهرستان در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام برگزار می شود.
وی ادامه داد: این برنامه همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه 5مهرماه ساعت17:00در خیابان قدمگاه مرقد مطهر شهدای گمنام شهرستان کازرون برگزار می شود.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون یادآور شد:  در این مراسم مسئولان و شرکت‌کنندگان با حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام کازرون اقدام به غبارروبی و عطرافشانی کردند و تجدید بیعت با  آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) خواهند نمود.
 وی تاکید کرد:  در هفته دفاع مقدس تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران  نباید فراموش شود  و باید  به خانوادههای محترم شهدا و ایثارگران احترام بگذاریم  و این وظیفه همگان می باشد و امروز اگر در جهان نام ایران و ایرانیان می درخشد به برکت فداکاری های و رشادت های شهدا، ایثارگران و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: