آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۸
سرهنگ حیاتی
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون خبر داد: همزمان با ایام الله دفاع مقدس دوره رسم جهاد ویژه گروههای جهادی در شهرستان کازرون برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این دوره بسیجیان اعضاء گروههای جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون در خصوص توانمند سازی هر چه بهتر برای خدمت به مناطق محروم در موضوعات فلسفه جهاد در اسلام، مفهوم جهاد و مدیریت جهادی، سبک زندگی جهادی، آسیب شناسی  و تاریخچه حرکت های جهادی آشنا خواهند شد.
سرهنگ حیاتی یادآور شد: همراهی کردن ادارات شهرستان و خیرین برای خدمت به مردم یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعات در بحث بسیج سازندگی است و خدمات‌رسانی به مردم یکی از مهمترین موضوعات در جهاد محسوب می شود.
وی اضافه داشت: با هدف تعمیق بینش و تقویت عملکرد جهادگران در حوزه‌های محرومیت‌زدایی و پیشرفت برای تمامی گروه‌های جهادی، دوره رسم جهاد به صورت  حضوری روز پنج شنبه ساعت08:00به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج در سالن جلسات برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون به اهداف برگزاری دوره پرداخت و خاطر نشان کرد: گفتمان سازی و فعالیت رسانه‌ای در  اردوهای جهادی جهت جلب مشارکت مردمی یک ضرورت مهم می باشد و فعالیت جهادی در محله از طراحی تا اجرا، تبادل نظرات و تجربیات جهادگران در موضوعات و عرصه‌های متعدد از جمله محورهای این دوره است.
نام:
ایمیل:
* نظر: