آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
جانشین فرمانده سپاه شهرستان کازرون
جانشین فرماندهی سپاه شهرستان کازرون خبر داد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس دیدار از560 خانواده معظم شهدا و ایثارگر در کازرون انجام شد.
سرگرد پاسدار سید اصغر حسینی جانسین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت یادو خاطره 1300 شهید شهرستان کازرون ، اظهار داشت: به همت حوزههای مقاومت بسیج و پایگاههای مقاومت بسیج محلات و قشری شهرستان کازرون در چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس 560دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگر در شهرستان کازرون و بخش های مربوط انجام شد.
وی با اشاره به اینکه کازرون در تقدیم شهدا و ایثارگران به انقلاب دین اداء کرده می باشد، ادامه داد:  برنامه دیدار از 560خانواده شهید و ایثارگر با برنامه ریزی و هماهنگی  صورت گرفته توسط ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در طول هفته دفاع مقدس با حضور و همراهی مسئولین شهرستان و بخش ها  مربوطه  صورت گرفته است.
جانشین سپاه ناحیه کازرون با اضافه داشت: خانواده شهدا  مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند وخانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را طول تاریخ رقم زدنند.
وی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا هیچ گاه  درخواست و یا خواسته شخصی از نداشته و ندارند و توصیه آنان به مسئولان ولایت پذیری و خدمت رسانی به مردم است که این مهم نشان  بصیرت بالای خانواده معظم شهیدان می باشد.
سرگرد حسینی هدف از این دیدارها از خانواده  معظم شهدا را پیروی از آرمان‌های شهدا و لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب دانست و افزود: تکریم و قدردانی از خانواده معظم شهدا  نشانگر این مسئله است که مردم و مسئولان پای عهد و آرمان خود با شهدا ایستاده و دنباله رو اهداف شهدا هستند.
وی همچنین اذعان داشت: در پایان این دیدارها  به رسم احترام و یادبود و همچنین برای ارج نهادن به صبر، ایثارگری و استقامت خانواده شهیدان و ایثارگر، لوح تقدیر و هدیه به خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران اهداء شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: