آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
فرمانده سپاه شهرستان کازرون
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت بیش از 40جشن باشکوه در سطح شهرستان کازرون برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) گروه جهادی شهید همت حسینیه حضرت علی اصغر(ع) روستای مهرنجان در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد حضرت و گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: به مناسبت میلاد پیامبر خوبی ها و هفته وحدت توسط پایگاههای مقاومت بسیج و اصحاب مساجد شهرستان کازرون مراسمات جشن در سراسر شهرستان برگزار می شود.
وی با تشکر از فعالیت های گروه جهادی شهید همت از حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) که در بیشتر مناسبت ها با برنامه های مختلف فعال می باشد اذعان داشت: گروه جهادی شهید همت با همکاری عموم مردم روستای شهید پرور مهرنجان و روستاهای همجوار در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)با برپایی بیش از 10موکب شامل ایستگاه صلواتی، تربیتی، فرهنگی، خدماتی و.... به استقبال وحدت رفته است.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون  به عالی‌ترین و بارزترین خصوصیت پیامبر(ص) اشاره داشت و افزود: عالی ترین و بارزترین خصوصیت اشرف مخلوقات حضرت محمد(ص) بعد اخلاقی حضرت می باشد که قرآن  کریم در این باره می‌گوید که  تو بر اخلاقی بزرگ و گرانمایه تکیه داری  که ان شالله الگوهی برای همه انسان ها خصوصا جوامع اسلامی این خصوصیت باشد.
وی در ادامه در خصوصیت سبک زندگی پیامبر اکرم(ص) و اینکه سبک زندگی پیامبر الگوهی برای جامعه ما در مقابل برنامه ها دشمنان باشد به نکاتی در این خصوص اشاره داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: