آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
فرمانده سپاه شهرستان کازرون
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: پیاده روی بزرگ خانوادگی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کازرون برگزار شد.
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان نمود: همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس با  استقبال گرم و باشکوه اقشار مختلف مردم ورزش دوست شهرستان کازرون برگزار شد.
وی اذعان داشت: جا دارد از همکاری و تعامل خوب خیرین، هیات های ورزشی، نهادها و ارگان ها که در برپایی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان کازرون عنایت داشته اند قدردانی و تشکر داشته باشیم.
وی ادامه داد: در این مراسم شرکت کنندگان مسافت4کیلومتری از  قبور مطهر شهدای گمنام به سمت پارک طالقانی را پیاده پیمودند.
در ادامه این مراسم  حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته دفاع مقدس  در خصوص اهمیت  به ورزش با توجه به روایات وارده شده نکاتی را برای شرکت کنندگان در پیاده روی بزرگ خانوادگی کازرون ایراد داشت.
امام جمعه کازرون سپس با توجه به اجرای عالی برنامه های هفته دفاع مقدس و برپایی برنامه های مختلف از پیاده روی بزرگ خانوادگی در شهرستان کازرون از عموم مردم، و سایر نهادها و ارگان ها خصوصا فرماندهی و نیروهای تحت امر در ناحیه، حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج تشکر نمودنند.
در پایان این مراسم به قید قرعه به تعداد   160 نفر از شرکت کنندگان جوائز نفیسی همچون دوچرخه ،50عدد کارت هدیه5000.000ریالی و صدها هدیه لوازم ورزشی اهداء شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: