آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: تفکرات گروههای جهادی بسیج برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم  توانمند سازی گروههای جهادی شهرستان کازرون  که در سالن جلسات این ناحیه با عنوان رسم جهاد برگزار شد، بیان داشت: فعالیت گروههای جهادی  در خدمت به محرومین باید تبدیل به یک فرهنک در کشور شود.
وی ادامه داد:  نیاز است با کار هنرمندانه به مردم نشان دهیم  فعالیت ها و عملکردهای گروههای جهادی که بدون هیچ مزد و موجی در راه خدا  جهت کمک به مردم کم برخوردار با حفظ هویت و کرامت انسانی انجام می شود را تبدیل به یک فرهنگ عمومی نمائیم.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون یادآور شد: فکر جهادی و عمل جهادی در تبعیت گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس در کمک به محرومین جامعه در مناطق کم برخوردار توسط جوانان گام دوم انقلاب در ادامه راه و مسیر ایثار، شهادت و از خود گذشتگی است.
وی اذعان داشت: برای رسیدن به  جامعه و تمدن اسلامی باید مسیرها و گام ها برداشته شود  به فرموده مقام معظم رهبری  جهاد خدمت رسانی پیش از سود رساندن به دیگران به خود فرد سود می رساند.
 در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون با گرامیداشت هفته دفاع مقدس  اظهار داشت: یکی از مقوله های که در  قرآن  و روایات به جد بر روی آن تاکید شده پرداختن به مسئله جهاد می باشد که بسیج سازندگی سپاه در همین راستا می باشد.
وی خاطر نشان نمود:  بسیج سازندگی یکی از راهها و کلید اساسی حل مشکلات در کشور خصوصا در کمک به مناطق کم برخودار با کارهای عمرانی و سازندگی می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی در ادامه در خصوص اهمیت کار خدمت رسانی و کمک به مردم با توجه به روایات وارد شده، نکاتی را برای گروههای جهادی حاضر در مراسم ایراد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: