آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: قهرمانان واقعی جامعه آتش نشان ها هستند.
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم تجلیل از آتش نشان های شهرستان کازرون اظهار داشت: نقش آتش نشانان در بحران ها راغیر قابل انکار می باشد در بحران های مثل سیل، زلزله و آتش سوزها و ... است که ما به نقش مهم و تاثیرگذار آتش نشانان پی می بریم چرا که آنها با فراگیری علوم و تجربه کاری به صورت حرفه ای عمل می کنند.
وی با اشاره به نزدیکی  هفته آتش نشانی با هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از جان مال و وطن از جان خود گذشتند و آتش نشانان نیز برای نجات جان انسانها از جان خود می گذرند و در واقع اینها قهرمانان واقعی جامعه هستند و باید از این عزیزان تجلیل  به عمل آید.
در ادامه این مراسم مهندس برزویی شهردار کازرون ضمن تبریک  هفته آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت: ما فقط می توانیم زبانی از خدمات آتش نشانان تشکر کنیم اما اجر و پاداش اصلی این عزیزان تنها نزد خدا است.
وی هدف از برگزار ی این مراسم را تجلیل از زحمات و خدمات آتش نشانان عنوان کرد و گفت بر اساس آیه قران کریم هر کس جان یک نفر را  نجات دهد مثل این است که جان همه مردم را نجات داده است، این آیه نشان می دهد که کار آتش نشانان کاری بسیار بزرگ و ارزشمند است.
سپس رئیس شورای اسلامی شهر  ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی اظهار کرد: در احادیث داریم هر کس عده ای از مسلمانان را از خطر سیل و آتش سوزی نجات دهد ، بهشت بر او واجب می شود  و این حدیث دقیقا مصداق  آتش نشانان عزیز است.
سهراب جبری ضمن تشکر از صبر و  ایثار خانواده آتش نشانان گفت: امروز به جز آتش نشانان می بایست از خانواده این عزیزان تجلیل کرد چرا که نقش خانواده ها در موفقیت آتش نشانان به عنوان قهرمانان واقعی غیر قابل انکار است.
وی افزود: با توجه به اینکه  شغل آتش نشانی شبانه روزی است و زمان نمی شناسد ، حمایت و دلگرمی خانوده آنها لازم و ضروری است و این حمایت خانوده ها است که از آنها انسان های قهرمان و بزرگ ساخته است .
 در ادامه سرپرست سازمان آتش نشانی  ضمن تشریح خلاصه ای از عملکرد سازمان آتش نشانی در یکسال گذشته برخی از نیازهای اساسی سازمان را برشمرد و از مسئولین شهرستان خواست که در بحث ایمنی شهر نهایت همکاری را با سازمان آتش نشانی داشته باشند.
در پایان این مراسم از خدمات و زحمات آتش نشانان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: