شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۲:۲۱
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
به مناسبت هفته دفاع مقدس کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان به دیدار امام جمعه شهرستان رفته و تجدید بیعت خود را با آرمان‌های انقلاب، شهدا، ایثارگران و مقام معظم رهبری اعلام کردند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه‌ها در طول این هفته پرداخت و افزود شبیه سازی عملیات کربلای 5 برجسته ترین ومهم ترین فعالیت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در هفته دفاع مقدس می باشد.

وی افزود: شهدا و رزمندگان در طول دفاع مقدس ،فرهنگ ایثار، شجاعت،همدلی ،گذشت و فداکاری را ترویج دادند و ما وظیفه داریم آنرا به نسل های بعدی منتقل کنیم که شبیه سازی عملیات کربلای 5 یکی از بهترین راهکارها جهت تحقق این امر مهم و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده می باشد.

حجت‌الاسلام بهرامی امام جمعه شهرستان ارسنجان نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در طول سال بخصوص هفته دفاع مقدس گفت: نقش آفرینی گردان حمزه سیدالشهداء در طول هفته دفاع مقدس بسیار برجسته و درخشان بوده است و بسیجیان و پاسداران مظلوم اما مقتدر ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در شبیه سازی عملیات کربلای 5 بخوبی گردان حمزه سیدالشهداء را به جوانانی که دفاع مقدس، جنگ تحمیلی و رشادت‌ها را ندیده بودند، معرفی کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: