آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
مسئول ایمنی سپاه ناحیه کازرون
مسئول ایمنی سپاه ناحیه کازرون گفت: اولویت ایمنی و اقدامات تامینی، آموزش و پیشگیری در مجموعه است .
سرهنگ دوم پاسدار اسلام کاظمی مسئول ایمنی و اقدامات تامینی سپاه ناحیه کازرون بیان نمود: ایمنی جو حاکم بر یک مجموعه یک فضای سالم جهت تنفس می باشد
وی یادآور شد:  ایمنی وقتی موفق است که هر کس در هر ماموریتی بدون دغدغه بتواند در ماموریت خود موفق باشد و در یک مسیر آسیب ها را بشناسد و به دیگران تذکر بدهد اگر همه رعایت کنند  و یک نفر رعایت نکند تمام آن اقدامات بی‌ اثر خواهد بود.
سرهنگ کاظمی ادامه داد: در ایمنی همان اندازه که جان یک سردار و سرهنگ برای ما با ارزش است جان یک سرباز و یک بسیجی‌ هم با اهمیت است اولویت کار ما در ایمنی و اقدامات تامینی آموزش و پیشگیری است.
وی اضافه داشت:  در هفته ایمنی و اقدامات تأمینی با همکاری کارکنان سپاه ناحیه کازرون  به تعداد30برنامه شامل  برگزاری کارگاه های آگاه سازی از جمله اطفاء حریق ، قوانین راهنمایی و رانندگی، ایمنی در انجام کار ها ، کارگاه آموزشی همیاران ایمنی، آموزش ۸۰۰ نفر از بسیجیان در خصوص بکارگیری انواع سلاح، فضاسازی محیطی، دیدار فرماندهی ناحیه با ریاست محترم سازمان آتش نشانی ، بازدید از انبار تجهیزات، آسایشگاه و آشپزخانه و انبار  سلاح و مهمات، تشویق نفرات برتر در موضوع ایمنی ، نت خودرویی و برگزاری مسابقه فرهنگی و ایمنی و... انجام شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: