آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین
حضور گسترده جمعی از مهندسین کازرونی در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین
در حاشیه این مراسم مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون اظهار داشت: طوفان الاقصی ترکیبی ترین و غافلگیرکننده ترین عملیات علیه ‎رژیم صهیونیستی در چند دهه اخیر بوده است.

وی افزود: چه کسی فکر می‌کرد سنگ بدستان دیروز با مقاومت بیش از ۷۰ سال امروز را رقم بزنند و وارد شهرک‌های رژیم صهیونیستی شوند، نظامیانش را بکشند و شهرک‌نشینان افراطی و تروریست‌اش را به اسارت بگیرند و تجهیزات نظامی پادگان‌هایش را غنیمت به غزه ببرند.

مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با بیان اینکه آنچه در غزه اتفاق افتاد، پاسخی قاطع به رفتارهای فتنه‌انگیز و بحران‌ساز رژیم صهیونیستی در فلسطین، غرب آسیا و ایران می باشد، خاطر نشان کرد:. اصلی‌ترین و حساسترین رفتارها، هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌های افراطی شهرک‌نشین و راست مذهبی که به اخطارهای مقاومت فلسطین بی‌توجهی کردند، بود.

شفیعی تصریح کرد: حملات مستمر نظامی به سوریه، نقش آفرینی در بحران قفقاز و قره باغ به پشتوانه وابستگیِ باکو، حمایت همه‌جانبه تروریست‌های تجزیه‌طلب کردی در اقلیم کردستان، عادی سازی با سران کشورهای عرب و مسلمان به‌خصوص عربستان سعودی، ایجاد کریدور میانی از مسیر عربستان به فلسطین اشغالی به عنوان رقیب کریدور ایران، آشوب‌های سال گذشته و آن همه خسارت به ایران و تلاش برای شورش جدید به بهانه سالگرد اغتشاشات با نام مهسا، ساختن یک شبکه تروریستی، فرهنگی، سیاسی و بحران سازی با ایجاد شبکه منحوس ایران اینترنشنال، تهدید ایران بکارگیری بمب اتمی توسط نتانیاهو در سازمان ملل، تهدید مقامات ایران به ترور توسط رئیس موساد و خودنمایی تل‌آویو به عنوان مرکزیت هماهنگی اپوزیسیون برانداز ایران در برگزاری نشست‌های مشترک گوشه‌ای از اقدامات این غده سرطانی علیه کشور ایران اسلامی و متحدانش بوده است.

وی با اشاره به اینکه قدرت نمایی و عملیات ترکیبی مقاومت، نوید بخش شکل گیری و بسط هندسه جدید قدرت اسلام بوده و تغییر معادلات و موازنه قوا به نفع جبهه مقاومت اسلامی در منطقه را به رخ ستمگران، جنگ افروزان و جباران عالم کشاند، یادآور شد: در شرایط حاضر، بازدارندگی و مقاومت فعال به عنوان راهبرد جبهه همیشه پیروز مقاومت جز با توکل به ذات اقدس الهی و ارتقای روز افزون توان و آمادگی های اطلاعاتی و عملیاتی نیروهای مقاومت اسلامی در عرصه میدانی حاصل نگردیده و رژیم کودک کش صهیونیستی جز زور و اعمال قدرت قانونی و مشروع فلسطینیان حرف دیگری را نمی فهمد.

شفیعی گفت: گفتمان مقاومت در پرتو انوار درخشان انقلاب اسلامی و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی نشان داد که نابودی رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار امری حتمی و قطعی است که با عنایت و نصرت الهی در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: