آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
بیانیه بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون
بیانیه بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون به مناسبت ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی
  بیانیه بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون به مناسبت ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

تا ذهن مردم از شعار مرگ بر آمریکا پر است تسلط دوباره آمریکا بر این کشور ممکن نیست.
مقام معظم رهبری( مدظله العالی)
 

۱۳ آبان ماه روز افتخارآفرینی سنگرنشینان جبهه تعلیم و تربیت در مصلی عشق و مکتب دلدادگی است؛ آنان که در راه مبارزه برای آرمان‌خواهی، جان در راه عدالت نثار کردند تا ریشه ستم و استکبار بر چیده شود. این روز بزرگ تاریخی، برگ زرین رویدادهای سرنوشت‌ساز تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و نماد دانایی، اقتدار و پاسداشت ارزش‌های دینی و ملی است.

فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان؛ روز دانش‌آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان و انقلابی و روز مبارزه با استکبار جهانی را به ملّت بزرگ ایران اسلامی تبریک عرض می‌نماییم. همچنین در چند روز اخیر نیز افزایش حملات پی در پی رژیم منحوس صهیونیستی به مناطق مسکونی، آموزشی، درمانی و بیمارستانی و ... موجی از نگرانی ها و آوارگی را در بین مردم بی پناه غزه و کرانه باختری ایجاد کرده است.

آری، به گواهی تاریخ، از زمانی که پرچم سرخ سیدالشهدا (ع) پیشاپیش پرچم زیبای ایران اسلامی در میادین جهاد و جانبازی به اهتزاز درآمده است و فرهنگ عاشورا به اساسنامه حیات و ممات این مردم شهیدپرور تبدیل شده است، دیگر شاهد تحقیر این ملت قهرمان در میادین مختلف، از عرصه های جهاد و مبارزه تا عرصه های مختلف سیاسی نبوده ایم. این عزت ملی مثال زدنی، ثمره بنا کردن خاکریزهای اعتقادی در برابر دشمن مستکبر به سردمداری آمریکای جنایتکار است. یوم الله 13 آبان و وقایع آن، از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به تصدیق هر اندیشه ورز منصفی، از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ نوع عناد و سنگ‌اندازی در مسیر تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.

گرچه امروز برخی از کسانی که دستگاه محاسباتی آنها دچار اختلال راهبردی شده است، تسلیم شدن در برابر زیاده خواهی های کدخدا را حلال مشکلات می دانند، اما مردم بصیر ایران و شاگردان مکتب اسلام ناب محمدی (ص) دیر زمانی است که به خوبی دریافته‌اند که راه حل اساسی، در تبعیت بی چون و چرا از خداست و نه وادادگی در برابر کدخدایی که زیاده خواهی های آن پایانی ندارد.

بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون ضمن اعلام هم‌دردی با همه ملت های عدالت جو و حقیقت خواه و ملت های مسلمان به ویژه ملت قهرمان فلسطین، رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز درمانی در غزه را محکوم نموده و بار دیگر ضمن میثاق با آرمان های امام راحل و تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: