آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
به همت بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون صورت گرفت:
مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون از توزیع 100 بسته یلدایی بین نیازمندان در آستانه فرا رسیدن شب یلدا همزمان با ایام فاطمیه و ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی در قالب پویش «یلدای مهدوی» خبر داد.
مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون اظهار داشت: امروز وظیفه انسانی و دینی ما ایجاب می‌کند که نسبت به مستمندان و اقشار ضعیف جامعه با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی توجه ویژه ای داشته باشیم و در راستای ترویج فرهنگ کمک به مستمندان و همنوعان به عنوان یک سنت دینی بکوشیم.

وی احسان و نیکوکاری را یکی از اصول اساسی ارزش های انقلاب در جامعه دانست و افزود: ریشه‌کنی فقر از جامعه و رسیدن به کمال در حقیقت از برکات رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در جامعه اسلامی می باشد.

مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با بیان اینکه اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر رزمایش کمک‌های مؤمنانه و مواسات انجام داده است، خاطر نشان کرد: گروه جهادی شهدای عمران بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون در طول سال اهتمام ویژه ای به افراد نیازمند و کم برخوردار بویژه کارگران ساختمانی دارند که در این راستا پس از شناسایی خانواده‌های کم‌بضاعت، اقدام به توزیع این بسته‌ها با حفظ کرامت انسانی می نمایند.

مهندس شفیعی با اشاره به اینکه حضور خودجوش و جهادی مهندسین بسیجی در تمامی عرصه های انقلاب، همواره نقش اساسی و کلیدی در عبور از مشکلات داشته است، تصریح کرد: امروز جامعه بسیج مهندسین با حس مسئولیت و حضور فعال در صحنه خدمتگذاری به یاری و حمایت از آسیب دیدگان و اقشار ضعیف جامعه شتافته اند و به منظور حمایت از خانواده های محروم امیدواریم بتوانیم با این حرکت جهادی، شادی و نشاط را بر سر سفره آنان به ارمغان بیاوریم.

وی در پایان یادآور شد: کمک به اقشار آسيب ديده و نيازمند در اين ايام يک وظيفه شرعی و اخلاقی است که با تأکيد رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات اجتماعی و کمک مؤمنانه در قالب پویش «یلدای مهدوی» اجرایی مي شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: