آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
توسط گروه جهادی شهید مصلحیان کازرون صورت گرفت:
توسط گروه جهادی شهید مصلحیان کازرون صورت گرفت: توزیع 60 بسته معیشتی به نیت حاج قاسم سلیمانی در بین کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی.
مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون از تهیه و توزیع 60 بسته معیشتی همزمان با دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار دلها در بین کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی توسط گروه جهادی شهید مصلحیان کازرون خبر داد.

مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون ضمن تبریک میلاد با سعادت دخت نبی اکرم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: یکی از این آموزه های اخلاقی دین اسلام که بشر عصر حاضر و خسته از روح خشک و خشن توسعه علم و فناوری نیاز مبرم به آن دارد، تبیین فرهنگ انفاق در همه جوامع انسانی است.

وی با اشاره به اینکه در آموزه های دینی ما دستورات اخلاقی مهمی وجود دارد که می تواند روح تعاون و نوع دوستی را به نمایش بگذارد، افزود: مقوله انفاق از مفاهیم ارزشمندی است که در آموزه های دینی به خصوص آیات قرآن کریم، مورد توجه و عنایت ویژه ای قرارگرفته است، عمل به توصیه های اسلامی در مورد انفاق می تواند آثار بسیار مثبتی برای همگان به ارمغان آورد و کارکردهای زیادی در عرصه های اجتماعی و اقتصادی دارد.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون هدف از این اقدام پسندیده و خیرخواهانه را زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و حاج قاسم و همچنین دستگیری از نیازمندان عنوان و خاطر نشان کرد: یکی از مولفه های مهم و اساسی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، توجه و نگاه ویژه به محرومین، مستضعفین و رفع مشکلات آنها بود و گروه های جهادی نیز در حقیقت از دل مکتب حاج قاسم رشد کردند که در این راستا بایستی این نگاه و مکتب را در بین آحاد جامعه ترویج و نهادینه نموده و همچون این شهید بزرگوار مرد میدان و در کنار مردم باشیم.

مهندس شفیعی تصریح کرد: سفارش همیشگی شهید سلیمانی، کمک به محرومان و همواره یار و یاور ضعفا و مظلومان بود که فعالیت های جامعه مهندسین در این راستا الگو گیری از حاج قاسم سلیمانی و دستگیری از اقشار ضعیف و آسیب‌دیده و خانواده‌های بی‌بضاعت جامعه است.

وی با بیان اینکه توسل و ارادت شهید سلیمانی به بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها در موقعیت های سخت جنگ تحمیلی و مبارزه با داعش زبانزد همه همراهانش بود، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم فرهنگ فاطمی و مکتب سردار شهید سلیمانی را در جامعه احیا نموده تا از خیر و برکت آنها بهره مند شویم.
نام:
ایمیل:
* نظر: