آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
فرمانده سپاه شهرستان کازرون
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: اولین مجمع تخصصی بسیج روانشناسان فارس در شهرستان کازرون شروع به کار کرد.
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: آیین افتتاحیه و راه اندازی مجمع تخصصی بسیج روانشناسان شهرستان کازرون  با حضور مسئولان  و اساتید برجسته روانشناسی شهرستان کازرون انجام شد.
وی در این مراسم که در سالن شهدای پاسدار سپاه ناحیه برکزار شد، بیان داشت: یکی از مسائل و مصائب جامعه امروزی رشد و گسترش انواع آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، خودکشی و... می باشد که  تلاش در جهت کاهش این آسیب ها وافزایش خود آگاهی عمومی افراد جامعه یک امر ضروری می باشد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: رسالت سنگین مجمع بسیج روانشناسان با توجه به وضعیت کنونی،  این است که در سایه تعامل و هم فکری نهادها و ارگانها و البته کارجهادی  نسبت به افزایش آگاهی عمومی در سطح جامعه در مقایله با آسیب های فزاینده اجتماعی قدم بردارند.
وی  اذعان داشت: با شکل گیری مجمع بسیج روانشناسان کارهای جهادی صورت گرفته در مقابله با آسیب ها سازمان یافته تر شود و نتایج بهتری برای جامعه به بار آورد.
سرهنگ حیاتی خاطر نشان کرد: از ظرفیت علمی مجمع در هسته های مردمی پیشگیری از اعتیاد(احرار) طرح کاج دانش آموزی طرح یک روز با مشاور آموزش و پرورش وسایر طرحهای هم راستا به نحو احسن استفاده به عمل آید.
نام:
ایمیل:
* نظر: