کد خبر: ۱۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶
متن طومار همایش دفاع از فرهنگ اسلامی
پدرا ، مادرا، شماهایی که خدا ما رو به عنوان امانت بهتون سپرده برای نگهداری از این امانت بزرگ برنامه ریزی هم کردید ؟

به گزارش خبرنگار پیام زینب (س) پایگاه امام حسن مجتبی (ع) شیراز در همایش دفاع از فرهنگ اسلامی طوماری تهیه کرد که توسط کودکان امضاء شد .

متن طومار :   

پدرا ، مادرا ، شماهایی که خدا ما رو به عنوان امانت بهتون سپرده برای نگهداری از این امانت بزرگ برنامه ریزی هم کردید ؟ خوب می دونم که اگه بخوایم بریم مهمونی ساعت ها وقت می گذارید تا برای ما لباس مناسبی تهیه کنید تا ما در اون مهمونی بهترین باشیم . وقتی می خواین برامون غذا تهیه کنید سعی می کنید از بهترین مواد تهیه بشه تا سالم بمونیم . شما با این همه مهربونی برای رشد فکرمون چقدر برنامه ریزی کردید ؟ مگه نمی خواید از بهترین انسان ها باشیم دوست دارید ماها در آینده شبیه چه کسایی بشیم . آدمی بشیم که باعث افتخار و سربلندی شما و جامعه است یا مایه شرمندگیتون .

پدر و مادر عزیزم ، فروشنده ی محترم ، این عکسه ا ، فیلم ها ، لباس ها و تمام وسایل که پوشش مناسبی ندارند غذای مناسبی برای روح و مغز بچه ها نیست ، افکارمون رو خراب می کنه ، فاسد می کند , از خوبی ها و پاکی ها ما رو دور می کنه .

ما بچه ها این چیزا رو دوست نداریم و با اینا مخالفیم چون می خوایم خدا دوستمون بداره ما بچه ها این طومار رو امضاء می کنیم تا نشون بدیم با این فرهنگ مخالفیم .












انتهای متن/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: