جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۱:۲۳
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۲۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
حجت الاسلام شیخعلی نماینده ولی فقیه در سپاه ارسنجان:
اندیشه های سپاه بر پایه ی اندیشه های استاد مطهری است چرا که استاد شهید مرتضی مطهری استادی فرزانه و مغز متفکر جهان اسلام و ایدئولوگ نظام بود.

به گزارش تنویر سپاه ارسنجان؛ حجت الاسلام حسین شیخعلی در مراسمی که به مناسبت هفته ی عقیدتی سیاسی در پایگاههای خواهران حوزه میثم برگزار شد ضمن تبریک موالید ماه مبارک رجب، هفته ی عقیدتی سیاسی، روز معلم و مربیان عقیدتی عنوان کرد: اندیشه های سپاه بر پایه ی اندیشه های استاد مطهری است چرا که استاد شهید مرتضی مطهری استادی فرزانه و مغز متفکر جهان اسلام و ایدئولوگ جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: بی شک اندیشه های شهید مطهری در کشف جریان نفاق و پرده برداری از جریانات انحرافی نقش به سزایی دارد.

حجت الاسلام شیخعلی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) درخصوص استاد شهید مرتضی مطهری بیان کرد: در این برهه زمانی که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) امسال را به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و روحیه ی جهادی نامگذاری کرده اند بیش از هر زمان دیگری باید در آثار استاد شهید مطهری بازبینی کرد.

وی ضمن بیان این مطلب گفت: سپاه موتور متحرک نظام است پس باید دانش و بینش خود را افزایش داده و در بازنگری عملیاتی منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) تلاش کنیم.

حجت الاسلام شیخعلی تاکید کرد: فرهنگ مهمتر از اقتصاد است چرا که فرهنگ زیربنای توسعه و اقتصاد است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ارسنجان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب دربرهه های زمانی مختلف به تناسب موقعیت مباحثی چون تهاجم فرهنگی، گفتمان شبیخون فرهنگی، قتل عام فرهنگی و ناتوی فرهنگی، جنگ نرم و فرهنگی و سال جهاد فرهنگی را مطرح کردند.

حجت الاسلام شیخعلی ضمن بیان این مطلب گفت: در حال حاضر در موقعیت جنگ فرهنگی با دشمنان خود هستیم و باید قرارگاه های فرهنگی در مواجه با جنگ نرم دشمنان در خانه های ما برپا شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در پیام نوروزی امسال، اعلام کرد: اگر فرهنگ جامعه ای متحول شود جامعه و شرایط اقتصادی آن متحول خواهد شد.

حجت الاسلام شیخعلی به اثرات مخرب فرهنگ آلوده غرب در جامعه ی اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان راه شکست انقلاب را در استحاله ی فرهنگی دیدند و هم اکنون زمان جنگ فرهنگی ماست.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی 144 کانال ماهواره ای به زبان فارسی عنوان کرد: ساده لوحانه ترین تفکر این است که بپنداریم آن سوی مرزها، شبکه های صهیونیستی فاسد به سود ما برنامه های خود را می سازد.

حجت الاسلام شیخعلی تاکید کرد: دشمنان انقلاب خانواده های اصیل را نشانه گرفته اند و با القاء مباحثی چون خیانت زوجین، بلوغ جنسی زودرس،ارتباط دختر و پسر، رواج بی حیائی،گسترش مواد افیونی، غیرت زدایی توسط فیلم ها و سریال های ماهواره ای نهاد خانواده ها را هدف گرفتند.

وی ادامه داد: غیرت دژی است در خانواده های ایرانی که نهاد خانواده را حفظ می کند.

حجت الاسلام  شیخعلی ضمن بیان این مطلب گفت: جوامع غربی در اجتماع به شهوات و در محافل علمی به شبهات دامن می زنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با رصد اوضاع و به تناسب تحولات کشور شعارهای سال را انتخاب می کنند.

حجت الاسلام شیخعلی با اشاره به شدت تحریم های اقتصادی غرب تصریح کرد: با یک قدم عقب نشینی ما دشمن پیشروی می کند و ما نباید در برابر سیاست های دشمنان منفعل باشیم.

وی با اشاره به لزوم توجه به وضعیت اقتصادی کشور بیان کرد: مهمترین راهکار برای برون رفت از وضعیت کنونی اقتصاد مقاومتی است که با تدبیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) پیش بینی شده است.

حجت الاسلام شیخعلی مشارکت عمومی مردم را در حل مشکلات جامعه الزامی دانست و با اشاره به رتبه ی چهارم ایران در مصرف مواد آرایشی گفت: با مشارکت جمعی باید دشمنان را به زانو آوریم و تک تک خانه های خود را قرارگاه قرار دهیم.

وی ضمن ابراز نگرانی از افزایش مصرف گرایی در ایران خطاب به حاضرین در جلسه عنوان کرد: اصلاح الگوی نادرست مصرف، کاهش تبلیغات کالاهای خارجی،مدیریت عقلانی جامعه، کشف درآمدهای مالیاتی، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و اتحاد مسئولین بهترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی، مبارزه با حربه های دشمن و خدمت به مردم است.

حجت الاسلام شیخعلی ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: مردم بزرگوار ایران اسلامی در سخت ترین شرایط و تحریم ها تابه حال فشارها را تحمل کرده اند ولی خواستار برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی هستند.

وی اضافه کرد: در هجمه ی همه جانبه ی اقتصادی باید رویکرد مجددی به اندیشه های ناب شهید مرتضی مطهری(ره) داشته و با عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب، بصیرت و دشمن شناسی آرمان های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مرهون خون شهداء و زحمات رزمندگان است را به پیش ببریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: