آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
فرمانده ناحیه کازرون :دشمنی که از همه ی توطئه ها ناامید شده است امروز به دنبال بی هویت کردن جوانان ایرانی است
نشست بصیرتی سیاسی بسیجیان با سخنرانی سرهنگ شرفی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کازرون برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی وتبلیغات ناحیه بسیج سپاه کازرون نشست بصیرتی سیاسی بسیجیان با سخنرانی سرهنگ شرفی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کازرون برگزار گردید.

در این نشست که با حضور خوب بسیجیان همراه بود جناب سرهنگ شرفی طی سخنانی بیان نمودند: دشمنی که از همه ی توطئه ها ناامید شده است امروز به دنبال بی هویت کردن جوانان ایرانی است و همه ی تئوریسین های غربی به این نتیجه رسیده اند که بهترین راه شکست ایران اسلامی متزلزل کردن بنیان خانواده است و در این راستا جامعه هدف اصلی خود را بانوان و بهترین ابزار برای این کار را رسانه و از میان رسانه های مختلف ماهواره تعیین نموده اند. فرمانده بسیج  شهرستان گفت : با توجه به اینکه تمامی اعضای خانواده در کنار هم از ماهواره استفاده می کنند این وسیله تاثیر بالایی در رونق بی حیایی دارد. سرهنگ شرفی اامه داد: دشمن می خواهد ما را به سمتی ببرد که از اسلام ما فقط یک نام توخالی باقی بماند و ما نیز مانند کشورهای دست نشانده ی منطقه یک اسلام دولتی داشته باشیم نه یک دولت اسلامی. سرهنگ شرفی در ادامه اضافه نمود:تاثیرات ماهواره همانند گازگرفتگی است که بدون رنگ و بو ودر نهایت سکوت و با گرمی فراوان کار خود را انجام می دهدو ما وقتی متوجه می شویم که خانواده از بین رفته است .در صورتی که اگر در ابتدای کار یا حتی اواسط کار کسی متوجه می شد و هشداری می داد آن خانواده نجات پیدا می کرد. ماهواره هم دقیقا همین کار را انجام می دهد و با مسموم کردن فضای فرهنگی خانواده و به تبع فراگیر شدن آن جامعه را به جایی سوق می دهد که دچار مرگ فرهنگی می شویم و به یک مرده ی متحرک بی اراده و عروسکی در دست تفکرات و فرهنگ غرب تبدیل می شویم.

وی در تشریح وظایف عقلاء جامعه ادامه داد : بنا بر این امروز رسالت تک تک ما، آگاه سازی و هشدار و اقناع سازی است ، چرا که ما با ماهواره به عنوان یک دستگاه و یک سری مدار و خازن مشکل نداریم بلکه ما با این هجمه ی فرهنگی ، با این تفکر و با ابتذال مخالفیم. ما باید فرهنگ سازی کنیم چرا که در آینده ممکن است تلوزیونها و یا گیرنده هایی تولید شوند که نیازی به دیش و ماهواره نداشته باشند و آن روز است که فقط کسانی که قانع گردیده و آگاه هستند و به عمق دشمنی و کینه ی دشمن پی برده اند می توانند خود، خانواده و جامعه را حفظ کنند.    

نام:
ایمیل:
* نظر: