کد خبر: ۴۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲
مسئول بسیج خواهران ناحیه سپیدان در گفتگو با پیام زینب(س)

خواهر صفایی مسئول بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان در گفتگو با پیام زینب(س) به تشریح برنامه های اجرایی بسیج خواهران جهت مقابله با جنگ نرم پرداخت و گفت: اقداماتی نظیر  جلسات آسیب شناسی و روشنگری در رابطه با دجالواره، تلفن همراه، سبک زندگی، کاهش جمعیت و ... جهت عموم خواهران بسیجی شهرستان برگزار شده است،  همچنین در سطح فضای مجازی وبلاگ هایی با موضوعات سبک زندگی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر  راه اندازی شده که خواهران بسیجی در این زمینه نیز مشغول به فعالیت هستند؛ از دیگر اقدامات می توان از راه اندازی نشریه صالحین با موضوعات مختلف توسط مربیان حلقه های شجره طیبه صالحین نام برد.  

صفایی با بیان دستاوردهای بسیج خواهران ناحیه سپیدان در جنگ نرم افزود:  با تعدادی از خانواده های شهرستان همراه شده ایم و اهداف دشمن را از گسترش شبکه های ماهواره ای، برنامه های جانبی تلفن های همراه و ... بازگو کرده ایم و ان شاء الله با برنامه ریزی هایی که داریم بهتر و عمیق تر این کار ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این که تعدادی از خانواده ها داوطلبانه ماهواره ی خود را تحویل داده اند و جهت تربیت فرزندان و مشکلات خانوادگی از قبیل استفاده از اینترنت، ماهواره و ... از بسیج خواهران مشاوره می خواهند نشانه ی موفقیت بسیج خواهران در این زمینه است.

مسئول بسیج خواهران ناحیه سپیدان در رابطه با نقش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در مقابله با جنگ نرم گفت: رهبر معظم انقلاب نقش بسیار کلیدی داشتند و اگر نبود درایت های ایشان چه بسا در جایی که اکنون هستیم نبودیم؛ رهبر معظم انقلاب با بصیرت فوق العاده  و پیش بینی هایی که از دشمنان دارند همیشه دشمنان را در تعجب وا می گذارند. چه بسا دشمنان هزینه های کلانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران در زمینه های گوناگون انجام می دهند ولی با هوشیاری رهبر گرانقدرمان هر چه که دشمنان رشته اند پنبه می شود. ایشان  در زمینه جنگ نرم حتی قبل از شروع به کار دشمن در موضوعات مختلف امور را گوشزد و در این زمینه راهنمایی می کنند.

صفایی در رابطه با افق پیش روی بسیج خواهران در جنگ نرم افزود: این که ان شاء الله بسیج خواهران بتواند در فضای سایبری فعالیت بیشتری داشته باشد؛  فرهنگ و اقتصاد را که بر هم تأثیر زیادی دارد برای مردم تبیین کنیم و سبک زندگی اسلامی که در بر گیرنده ی تمام رهنمود های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است را در تمام ابعاد زندگی پیاده کنیم. و ان شاء الله خواهد رسید روزی که در زمینه جنگ نرم از دشمنان پیشی گرفته و این بسیج باشد که در جنگ نرم، فرهنگ، اقتصاد و ... پیشتاز ی کند.

انتها/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: