کد خبر: ۴۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
بیانیه


سازمان بسیج جامعه زنان استان فارس با صدور بیانیه ای سخنرانی توهین آمیز روز دانشجو ( 16 آذر ) در سالن سینا و صدرا ی شیراز را محکوم کرد.  

ما انقلاب اسلامی ایران را با استعانت از خداوند متعال و در سایه رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای علی وار مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و با آبیاری خون هزاران شهیدی که جان عزیزشان را در طبق اخلاص نهادند و تقدیم اسلام و انقلاب کردند، تا این مرحله حافظ بوده ایم ؛ ما انقلابمان را آسان به دست نیاورده ایم که عده ای فتنه گر منافق به خود اجازه دهند اینگونه وقیحانه به ارزش های آن هتاکی نمایند. چرا عده ای فتنه گر فرصت طلب باید به خود اجازه دهند که به بهانه روز دانشجو که نماد استکبار ستیزی دانشجویان آگاه و بیدار ایران اسلامی است، به ارزش های نظام جمهوری اسلامی و شعور سیاسی و انقلابی مردم توهین نمایند؟

مسئولین و دست اندرکاران استان فارس باید در برابر وجدان های آگاه و بیدار مردم پاسخگوی چگونگی وقوع این حرمت شکنی باشند.

ما بانوان انقلابی استان فارس ضمن محکوم نمودن سخنان سخیف این عامل فتنه، در روز دانشجو(16 آذر) در سالن سینا و صدرای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با تجدید میثاق دوباره با مقتدای خویش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مصمم تر از قبل در دفاع از ارزش های اسلامی در صحنه حاضر می شویم و در صورت لزوم مشت محکم شیر زنان انقلابی این دیار بر دهان یاوه گویان نواخته خواهد شد.

انتها/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: