آخرین اخبار
کد خبر: ۵۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
حضور پر رنگ خواهران بسیجی کازرون در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
پایگاهای مقاومت بسیج تابعه ی حوزه مقاومت بسیج الزهراء(س) کازرون برنامه های متنوعی را به مناسبت دهه مبارکه ی فجر به اجراء گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی ناحیه کازرون،پایگاهای مقاومت بسیج تابعه ی حوزه مقاومت بسیج الزهراء(س) کازرون برنامه های متنوعی را به مناسبت دهه مبارکه ی فجر به اجراء گذاشتند.اهم این برنامه ها به شرح زیر است:

شورای امر به معروف و نهی از منکر توسط پایگاه ام کلثوم درزینبیه روستای قلعه سید مورخه 13/11/93ساعت 15عصر با حضور 18 نفر از اعضای شورای امر به معروف و با حضور طلبه خواهر زارع برگزار گردید.

شورای امر به معروف و نهی از منکر توسط پایگاه فاطمیه در حسینیه مسجد اله وردی مورخه 13/11/93ساعت 16عصر با حضور 7 نفر از اعضای شورای امر به معروف برگزار گردید.

برگزاری برنامه سبک زندگی اسلامی توسط حوزه الزهرا(س) درسالن حوزه مورخه 13/11/93ساعت 9 صبح با حضور فرماندهان پایگاهها و سرگروهها و مسئولین نظارت و تائید صلاحیت به تعداد 95 نفر با سخنرانی آقای یس راد برگزار گردید.دراین نشست سخنران پیرامون سبک زندگی اسلامی در رفتار امام خمینی (ره) و اخلاق و برخورد های امام با بچه ها و کارکردن در منزل صحبت هایی بیان نمودند.

دیدار از خانواده معظم شهدا توسط پایگاه حضرت معصومه در منزل شهید یوسف زارع مورخه 13/11/93ساعت 15:10عصر با حضور فرمانده وسرگروه و اعضای شورای پایگاه به تعداد 15 نفر در منزل شهید یوسف زارع برگزار گردید.

جلسه ماهانه فرمانده حوزه الزهرا(س) با فرماندهان پایگاهها

پایگاه مقاومت زینبیه در تاریخ 13/11/93 روز دوشنبه اردوی نیم روزه برای حلقه کودکان و نوجوانان و سرگروهها در بوستان رفیع با حضور 53 نفر برگزار گردید.


نام:
ایمیل:
* نظر: