آخرین اخبار
کد خبر: ۵۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲
فرمانده سپاه فجر در یادواره سرداران و یکصدوسی شهید بخش خشت:
یادواره سرداران و یکصدوسی شهید بخش خشت با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و مسولین و مقامات استانی از جمله فرمانده سپاه فجرفارس برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی ناحیه کازرون یادواره سرداران و یکصدوسی شهید بخش خشت  با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و مسولین و مقامات استانی از جمله فرمانده سپاه فجرفارس برگزار گردید.

 

سردار غلامحسین غیب پرور دراین یادواره اظهارداشت: مردم خشت در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن در طول انقلاب اسلامی ولایت مداری خود را ثابت کردند وی گفت : امروز دشمنان می خواهند اسلام نباشد ولی ناکام بوده اند.

 

فرمانده سپاه فجر افزود: امروز بیانات رهبرانقلاب حرف امام زمان(عج) است و ما به پیروی از راه شهدا در صف ولایتمداران خواهیم ماند.

 

غیب پروربیان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در این اقیانوس طوفان زده جهانی ، ملت مسلمان را با تدابیرهوشمندانه به ساحل نجات هدایت کرده است.

 

وی با اشاره به قضایای اخیر در رابطه با علی مطهری گفت: ما با اینگونه برخوردهای سخیف مثل سنگ پراکنی مخالفیم و شدیدا محکوم می کنیم و مردم بصیر و ولایت مدار سناریوی پشت پرده اینگونه اتفاقات را بخوبی میدانند .


ما با اینگونه برخوردهای سخیف مثل سنگ پراکنی مخالفیم و شدیدا محکوم می کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: