کد خبر: ۵۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷
بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن برگزار می کند:

کوثر کثیر نبوی، سرتبلور و تحقق واقعیت " انی اعلم مالا تعلمون " ازلی حضرت باری است. تماشای این خورشید پر فروغ جز اشک و ناتوانی از نگاه، و نوشیدن از این دریای بیکران جز ناتوانی از تداوم نوشیدن، حاصلی نخواهد داشت. اگر چه خورشید و دریا در نگاه و کاسه تشنگی نمی گنجد. ولی این واقعیت مانع از کسب نور و رفع عطش نیست. همه تلاش های بزرگ و کوچکی که در طول تاریخ، پس از ایام کوتاه مدت حضور آن تجلی زمینی همه ی خوبی ها، برای توصیف و تحلیل و تجلیل صورت گرفته است، چشیدن از این دریا به قدر تشنگی بوده است.

هدف برگزاری مسابقه فراتر از عصر و نسل، این است که روشن شود :

-          ما پیروان آن بزرگوار در پیروی از آن حضرت به کجا رسیده ایم؟

-          وجود آن بزرگوار هنگام نماز برای آسمان ها نورافشانی می کرد؛ آیا ما توانسته ایم محیط خانه خود را از بدی ها پاک کنیم و فرزندانی در مسیر آن بزرگوار پرورش دهیم؟

-          آن بزرگوار در برابر کج روی ها و انحرافات بعضی حاکمان آن زمان فریاد کشید و با منطق قوی و کوبنده اش با ظلم و فساد مبارزه کرد، آیا ما توانسته ایم وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را در برابر فاسدان و مفسدان با منطق صحیح انجام دهیم؟

-          او جان خود را در برابر امام زمانش سپر قرار داد، آیا ما توانسته ایم به مقدار توان برای جلب رضا و خشنودی امام زمانمان (عج) تلاش کنیم؟

-          آیا ما به جنبه الگوپذیری و اسوه حسنه بودن آن بزرگوار پرداخته ایم؟

-          همچنین از اهداف مسابقه، تبیین نقش و جایگاه والای مادری درخانواده های ایرانی است

قالب های ارائه اثر جهت شرکت در مسابقه :

مقاله، شعر، جمله کوتاه، دلنوشته، خاطره، یادداشت، طنز نوشت، پوستر، کاریکاتور و کلیپ

نحوه ارسال آثار :

شرکت کنندگان در مسابقه می توانند آثار خود را به همراه مشخصات، شماره تماس، نام ناحیه و حوزه مقاومت در قسمت نظرات سایت ارسال نمایند؛ همچنین می توانند آدرس های ایمیل جهت ارسال پوستر، کلیپ و کاریکاتور خود را از حوزه های مقاومت دریافت نمایند.

مهلت ارسال آثار :

مسابقه از تاریخ 1394/01/18 تا تاریخ 1394/01/27 برگزار می شود.

جوایز مسابقه :

به شرکت کنندگانی که موفق به کسب حد نصاب امتیاز شوند به قید قرعه، کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و کارت هدیه تعلق می گیرد.


انتها/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: