آخرین اخبار
کد خبر: ۵۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
جانشین سپاه کازرون در جمع کمیته خادم الشهداء:
نشست کمیته خادم الشهداء با حضور جمعی از اعضاء این کمیته، در محل ستاد ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار گردید و ضمن تشریح وظایف این کمیته، مسائل و مشکلات مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش تنویر، نشست کمیته خادم الشهداء با حضور جمعی از اعضاء این کمیته، در محل ستاد ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار گردید و ضمن تشریح وظایف این کمیته، مسائل و مشکلات مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست/ به کسانی که به آمریکا اعتماد دارند ثابت می شود، حق و باطل را نمی توان جمع کرد

در این نشست، جانشین ناحیه مقاومت کازرون ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، این بزرگواران را ستارگان آسمان عبودیت خواند و گفت: کاری که شما می کنید زنده نگه داشتن یاد شهداست و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این عمل کمتر از شهادت نیست.

سروان پاسدار حسن کریمی  با ذکر خاطراتی از شهدای دفاع مقدس،رشادت های جوانان این مرزوبوم در دفاع از حق در مقابل باطل را علی اکبر گونه خواند و عنوان کرد: عزیزترین داشته یک فرد، جانش است و باید دید چه شد که بسیاری با چشم پوشی از دنیا، همسر و فرزند، خود را فدای اسلام و فرمان ولی فقیه کردند.

زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست/ به کسانی که به آمریکا اعتماد دارند ثابت می شود، حق و باطل را نمی توان جمع کرد

کریمی اهمیت کمیته خادم الشهدا را بسیار بالا خواند و عنوان داشت: شما باید سعی کنید بیشترین استفاده را در مناطق عملیاتی که خاک هایش با گوشت و پوست رزمندگان مخلوط است ببرید و آنقدر روی خود کار کنید که شایسته نشر ارزش ها و معارف بلند دفاع مقدس در شهرها و روستاها شوید و دیگران را با سیره این عزیزان آشنا کنید.

وی در ادامه، وضعیت مردم یمن را نگران کننده دانست و با تاکید بر حمایت همه جانبه ملت ایران از مردم ستمدیده یمن گفت: ای کاش کسانی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، صدای زجه کودکان یمنی را می شنیدند و اندکی وجدان به خواب رفته آن ها تکان می خورد، اما دنیا بداند که برادران و خواهران دینی این مردم، آن ها را رها نخواهند کرد و تمام توان خود را برای کمک همه جانبه به ملت یمن به کار خواهند بست.

این مقام مسئول در رابطه با مذاکرات هسته ای و کارشکنی های اروپا و آمریکا در مذاکرات گفت:این تازگی ندارد که طرف غربی با بهانه گیری های گوناگون هر روز امتیاز بیشتری را طلب کند و سعی در تحقیر ملت بزرگ ایران و محدود کردن پیشرفت های علمی کشورمان داشته باشد و به همین علت است که مردم ایران هیچ گاه به آمریکای مستکبر و دنباله روهایش اعتماد نخواهد کرد.

زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست/ به کسانی که به آمریکا اعتماد دارند ثابت می شود، حق و باطل را نمی توان جمع کرد

جانشین سپاه کازرون با برشمردن خواسته های ملت ایران،توافقی را مورد پذیرش مردم دانست که خطوط قرمز تعیین شده توسط مقام معظم رهبری(دام عزه) در آن به طور کامل رعایت شود و سپس خاطرنشان کرد: ما امیدواریم تحریم ها برداشته شوند اما در صورتی که توافقی حاصل  نشد، به کسانی که فکر می کردند می شود با آمریکای جنایتکار کنار آمد ثابت می شود حق و باطل را نمی شود با هم جمع کرد و مردم ما با عزمی راسخ تر از گذشته، برای خودکفایی و قطع نیاز خارجی تلاش خواهند کرد.

 وی در پایان با تقدیر از تلاش های تیم مذاکره کننده، آن ها را به رعایت شش اصل ذکر شده در "گزاره برگ ملی" منتشر شده دعوت کرد که بازگشت پذیری فوری تعهدات ایران،عدم هیچ گونه بازرسی و محدویت مراکز نظامی و سیستم دفاعی کشور و عدم مصاحبه با دانشمندان و نخبگان، تحقیق و توسعه نامحدود و حفظ دست آورد ها در صنعت هسته ای و لغو کامل تحریم ها با شروع روند اجرایی توافق جامع از جمله این شش اصل می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: