آخرین اخبار
کد خبر: ۵۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
فرمانده سپاه فجر در خصوص تحریف خط و اصول امام خمینی(ره) و انگیزه افراد از این کار گفت: اشخاص،گروه‌ها و جریان‌های مختلفی از اول انقلاب به دنبال استحاله انقلاب بودند و برخی از بازماندگان آن‌ها همچنان وجود دارند که متأسفانه این جریان از همه چهره‌های کوچک و بزرگ در کشور استفاده می‌کند تا بتواند به اهداف شوم خود برسد.
به گزارش تنویر، فرمانده سپاه فجر استان فارس، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در حاشیه دیدار با بسیجیان کازرون به سؤالات خبرنگار ما در خصوص تحریف شخصیت حضرت امام رحمه‌الله علیه پاسخ گفت.

فرمانده سپاه فجر در خصوص تحریف خط و اصول امام خمینی(ره) و انگیزه افراد از این کار گفت:اشخاص، گروه‌ها و جریان‌های مختلفی از اول انقلاب به دنبال استحاله انقلاب بودند و برخی از بازماندگان آن‌ها همچنان وجود دارند که متأسفانه این جریان از همه چهره‌های کوچک و بزرگ در کشور استفاده می‌کند تا بتواند به اهداف شوم خود برسد.

سردار غیب پرور از این افراد به‌عنوان مصادیق کانون‌های قدرت و ثروت یادکرد و عنوان داشت: کسانی سعی کردند انقلاب را از مسیر خود خارج کنند اما به هر دری زدند موفق نشدند، به همین علت به تحریف نظام فکری امام بزرگوارمان روی آوردند چون می‌دانند در صورت موفقیت در این راه، انقلاب را از ریل خود خارج کرده‌اند.

وی در ادامه به گسترش تلاش برخی چهره‌های سیاسی در ایام دوم خرداد، جهت تحریف شخصیت پیامبر عظیم الشان اسلام اشاره و با تأکید بر اینکه؛ همین افراد به کمک بزرگانشان خط تحریف امام را از ابتدا ایجاد کردند و اگر امروز دور به دستشان بیفتد، همچنان باقدرت این راه را ادامه می‌دهند اظهار داشت: من مکرر گفته‌ام که ملت خیری از دوم خردادی‌ها ندید و تعمد هم دارم که کلمه اصلاح‌طلب را راجع به این‌ها به کار نمی‌برم؛ چون «اصلاح‌طلب» خیلی کلمه خوبی است، این‌ها لیاقتشان همین دوم خرداد است نه بالاتر از این.

دکتر غلامحسین غیب پرور در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تبیین شخصیت رهبر کبیر انقلاب، بر ضرورت دقت ملت ایران در مقابله با هرگونه تحریف اصول امام(ره) تأکید کرد و بیان داشت: اگر خدشه‌ای به شخصیت امام عزیزمان وارد شود و افراد نادان و عنود بتوانند به اهدافشان برسند، به فرموده رهبر انقلاب؛ ملت ایران سیلی خواهد خورد.

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: